6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ilona030

Notities iPad niet in iCloud

Er zijn verschillende notities uit mijn iPad gewist (kinderen..) die ik heel graag weer terug wil. Ik heb een @me account en bij iCloud staat ‘notities synchroniseren’ aangevinkt. Alleen dit emailadres is gekoppeld aan de notitie app.
    Echter als ik dan naar iCloud.com ga zie ik onder ‘mail’ wel een mapje notes staan, maar hier staat niks in.
    De iPad wordt verder niet gesynchroniseerd met een computer.

Iemand enig idee waar de notities nog zouden kunnen staan en waarom ze niet terug te vinden zijn op iCloud.

Bijdrager
    SanderTreur

Als je iets uit iCloud verwijderd gaan ze overal weg.

Bijdrager
    ilona030

De gegevens zijn op de iPad verwijderd, niet in iCloud zelf. Het probleem is dat de gegevens niet in iCloud staan ondanks dat synchroniseren via de Cloud aanstaat.

Bijdrager
    Ostinato

Worden de notities niet verwijderd uit iCloud als je ze van de iPad verwijdert? Synchronisatie werkt toch ook bij verwijderen? Heb je geen backup in Time Machine?

Bijdrager
    ilona030

Als dat zo is dan heb ik het antwoord op mijn vraag! Helaas geen backup in timemachine. Kan dat überhaupt met een iPad als je die nooit aan de computer hangt?

Bijdrager
    Ostinato

Nee, dan zul je geen backup hebben.:sad:

Typisch gevalletje ‘vette pech’ dan, vrees ik. Je zou het nog kunnen proberen via iCloud Support.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.