12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    mattiasb2

notitie op ontgrendelscherm

Weer er iemand of er een manier is om op een iPhone/iPod Touch een notitie te plaatsen op het ontgrendelscherm?
    Of is er eventueel een to-do/task manager in de app store die deze mogelijkheid heeft?

Groeten,
    Mattias

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb een notitie op mijn ontgrendel-scherm.

In de lijn van: Deze iPod is van blabla, etc.

Maar ja, waar deed ik dat ook alweer mee.

Bijdrager
    MacBoot

kan in ieder geval niet zonder jailbreak:wink:

Bijdrager
    BloomPod

Misschien een beetje omslachtig:

Je zou een afbeelding van een notitie kunnen maken en die als achtergrond gebruiken:wink:

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, je kunt natuurlijk gewoon van elke notitie of wat dan ook een schermafbeelding maken.

Binnen 5 seconden heb je hem dan op je ontgrendelscherm staan.

Bijdrager
    themacs
    ”KarelWillem”

Ja, je kunt natuurlijk gewoon van elke notitie of wat dan ook een schermafbeelding maken.

Binnen 5 seconden heb je hem dan op je ontgrendelscherm staan.

Wat een goed idee! Heb hier al direct aan de slag gegaan in Pages (PDF gemaakt en daarna terug omgezet naar JPG) en heb nu mijn naam en nummer op de wallpaper staan. Ziet er nog goed uit ook.

Bijdrager
    sasquatch

er is een app die precies dit doet. kost 79 cent en heet Remind Me.
    Door bepaalde regels kan de app alleen niet de afbeelding zelf instellen, dus moet je wel via je fotoboek de gemaakt notitie als achtergrond instellen

Bijdrager
    Yaratje
    Bijdrager
    mattiasb2
    ”sasquatch”

er is een app die precies dit doet. kost 79 cent en heet Remind Me.
    Door bepaalde regels kan de app alleen niet de afbeelding zelf instellen, dus moet je wel via je fotoboek de gemaakt notitie als achtergrond instellen

inderdaad, is eenvoudige en leuke app
    nog maar net gereleased zie ik

Bijdrager
    KarelWillem

Maar daar heb je dus geen extra APP voor nodig.

Je typt wat, tekent wat, fotografeert wat, whatever en dat stel je in als achterhgrond. Klaar.

Voorbeeld:

Bijdrager
    tinus_omt

Voor de duidelijkheid, dit kun je dus doen door een screenshot van de notitie applicatie (of een andere app natuurlijk) te maken door tegelijk op de slaapknop en de homeknop te duwen. Als je het goed doet zie je een soort van wit flitseffect, en dan zit er een screenshot in de folder met foto’s.

Bijdrager
    KarelWillem

Precies.

En dat is precies wat dat programmaatje ook doet. Alleen betaal je er dan 79 cent voor. :wink:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.