5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroen-B

Notitie app

Een tijdje terug zag ik in de Apple store onder Mac software een programma dat me wel wat leek, je kon er namelijk makkelijk en overzichtelijk notities in bijhouden op een soort kladblokken. Toen dacht ik dat ik dat nog wel eens kon gebruiken voor school, tijdens hoorcollege’s.

Nu weet ik dus niet meer hoe dat programma heet, en ik kan hem ook niet meer vinden in de online Apple store. De standaard app om plakbriefjes te maken vind ik maar niets, en Word is net weer wat te onhandig.

Het leek me zo’n handig programma alleen nu weet ik dus niet meer welke het was… Weet een van jullie misschien wat ik bedoel, of hebben jullie zelf nog aanraders voor programma’s zoals ik bedoel. Dus gewoon makkelijk en overzichtelijk notities kunnen maken.

Ik ben benieuwd of jullie nog soortgelijke programma’s kennen. Alvast bedankt!

Bijdrager
    Sascha

Een antwoord op jou vraag weet ik niet. Wat ik wel denk is dat dit topic niet in iApps thuishoort…

Bijdrager
    polansky

Kijk eens naar de app auditorium
    Kun je de hoorcolleges ook nog opnemen.

Bijdrager
    Fabio

Bedoel je misschien Evernote? Kun je op je Mac, pc, iPhone, online en op je iPad gebruiken, synct alles via een account.
    Erg handig, het werkt met notitieboeken en tags om alles snel terug te vinden. En je kan er naast tekst ook beeld en geluid in kwijt.

Misschien is het degene die je bedoelt, anders sowieso een handige app:)

Bijdrager
    Jeroen-B

Na lang zoeken heb ik hem gevonden, ik bedoelde deze: http://www.circusponies.com/
    Heel handig notitieblok met tabbladen en inhoudsopgave enzo.

Bedankt voor het meedenken:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.