5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    shadowspy

Notificaties Apple Watch (1e gen) werken niet meer

Dag OMT,

Sinds de update naar WatchOS4 en iOS 11 is wil mijn Apple Watch bepaalde notificaties niet meer weergeven. Met name WhatsApp lijkt niet mee te willen werken. Op het moment dat ik een notificatie hoor te krijgen, komt deze door op mijn iPhone, ondanks dat deze gekoppeld is en het scherm gelocked is. Voorheen heeft het dan ook altijd gewerkt.

Ik heb tot nu toe geprobeerd om de Watch opnieuw te koppelen en de notificaties aan en uit te zetten per applicatie. Tot nu toe heeft dit geen effect gehad.

Iemand nog goede tips?
    Alvast dank!

Groet,
    Victor

Bijdrager
    erwinde

Heb hetzelfde gehad op mijn 2e generatie Watch. Het probleem ging weg, nadat ik mijn iPhone een keer had herstart. Dat was nog met WatchOS 3, maar het kan geen kwaad het eens te proberen.

Bijdrager
    shadowspy

Heel toevallig dat ik net iOS 11.1 heb geĂ¯nstalleerd. Het probleem is hiermee definitief weg.
    Bedankt voor het meedenken!

Bijdrager
    Stipken

en bij update naar de laatste WatchOs zouden alle problemen met notificaties verholpen moeten zijn.

Bijdrager
    jasper050

Ik moest ook even herstarten voordat de notificaties het weer deden.

Maar “Time Travel” doet het niet meer is dat verdwenen?

Update:

Ben er even verder in gedoken. Je moet tijdreizen nu aanzetten in de AppleWatch App op de iPhone bij Klok.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.