13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Vindplaats

notificatie

Ofschoon ik rechts naast Verzend Houd me via e-mail op de hoogt van reacties heb aangehinkt, ontvang ik geen reacties.

Sleutelbeheerder
    admin

Wat staat er nu bij jou in de rechter kolom onder Acties?

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@admin,

Volgens mij is dat geen antwoord op de vraag, ik erger me er ook aan dat het aanvinken bij de reactie niet werkt….

Maar er nog zijn zoveel bugs hier, er wordt niets aangedaan.

Een fatsoenlijke handleiding voor dit forum, nooit iemand moeite voor gedaan om die te maken, vragen hierover worden niet beantwoord…

Bijdrager
    belfortmac

Dit werkt al niet zo lang ik op OMT zit, 18 maanden.

@joopjoopjoop

100% gelijk, heb me altijd gestoord aan de minimale tot geen uitleg.
    Vandaag de dag weet ik nog niet alles.

Bijdrager
    SunKeeper
    JoopJoopJoop op 05 februari 2014

@admin,
    Volgens mij is dat geen antwoord op de vraag, …

Nee, het is een vraag waarop het antwoord heel erg van toepassing kan zijn om jou weer van een nuttig antwoord/oplossing op de eerste vraag te kunnen voorzien.

Als je bij de slager komt en om vlees vraagt, de slager vraagt of het paarden- of varkensvlees moet zijn, zeg je dan ook: ”Dat is geen antwoord op de vraag, ik wil vlees hebben.”
    Verplaats je dan op dat moment even in de slager en bedenk je welk wederantwoord je dan zou geven.

Bijdrager
    Vindplaats

Daar stond Abonneer op topic dat ik nu gewijzigd heb in Geen Abonnement. In beide gevallen is de regel rechts naast Verzend aangehinkt.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@sunkeeper,

Het is vrij onbeleefd (om het netjes te zeggen) om een vraag met een wedervraag te beantwoorden.

Het hier gegeven antwoord van @admin, de wedervraag, is in hoge mate denigrerend, suggereerd dat de TS niet goed oplet, als Vader spreekt klein kind toe.

Als ik aan zou vinken “houd me op de hoogte” zou dat voldoende moeten zijn, als dat niet werkt, wat heel goed kan hier met al die bugs, ontbreekt er “Help” of een handleiding om dit na te gaan.

N.B. @sunkeeper, wat een slecht voorbeeld over die slager, een goede slager geeft wat de klant vraagt, dus ik zou de klant gewoon vlees geven,…

Bijdrager
    MouseMighty

@joopjoopjoop Wat een stom gelul. Juist de vraag stellen om iets duidelijker en correct antwoord te geven is vrij normaal als iemand een vage vraag stelt. Ik ken best door een taalfout heen lezen (zie in dit topic het woord “aangehinkt”).

Ander voorbeeld: “HELP! InDesign doet raar!” Ook zo’n vage vraag waar ik gelijk met een wedervraag zou reageren:

“Welke versie van InDesign en wat is het rare?” Dat is toch logisch? Of zou je liever de volgende reactie zien:

“Oh, vervelend, ik heb er geen last van maar succes ermee!”

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@mousemighty,

De vraag was niet vaag en de neerbuigende manier waarop de wedervraag is gesteld is beledigend…

Bijdrager
    Multimediaknaller

Bijdrager
    MouseMighty

1 De vraag is/was wel vaag. Tenminste als je niet bekend bent met het Vlaams.
    2 De vraag is/was overbodig aangezien dit al langer bekend is (zoeken: http://www.onemorething.nl/community/zoeken/?qry=email%20notificatie%20topic&fromdate=01-01-2013&todate=31-12-2013)
    3 De titel van het topic is/was al vaag
    4 De wedervraag is gewoon een vraag om te checken of de juiste instelling inderdaad geselecteerd is. Zonder een wijzend vingertje of wat dan ook. Dat jij dat zo leest zegt meer over jou dan over de wedervraag.

Bijdrager
    nookie

@joopjoopjoop:

een vraag laten ombuigen naar een totaal andere discussie, is nog veel vervelender voor de TS dan iemand een vraag laten stellen op een vraag…

Bijdrager
    KarelWillem

Ofschoon ik rechts naast Verzend “Houd me via e-mail op de hoogte van reacties” heb aangevinkt, ontvang ik geen reacties.

Zo is de vraag al een stuk begrijpelijker.

Hoewel, ‘vraag’? Het is een constatering, zonder vraag eigenlijk.;)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.