3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    marco.nl

Nieuwe iPhone: Notification center toont alleen desktop

Na 5 jaar heb ik van de week toch maar mijn iphone 5 uit dec ’12 met een welverdiend pensioen laten gaan. Het groene blaadje is en iphone 8 geworden. Uiteraard zit daar de meest recente ios versie op 11.2.2. Nu mijn vraag:

als ik vanaf het eerste thuis scherm naar links swipe dan krijg ik het notificatie center. Maar die kreeg ik ook altijd als ik vanaf boven het scherm naar beneden swipte. Nu niet meer ? Want als ik dat nu doe dan wordt mijn scherm gevuld met de wallpaper die ik ingesteld heb op mijn home scherm.

Is het mogelijk om dan gewoon weer mijn notificatie center te krijgen wanneer ik vanaf boven naar beneden swipe?

• Dit onderwerp is gewijzigd 6 maanden geleden door  Night. Reden: Titel verhelderd

Bijdrager
    Gitte65

Ik krijg wel gewoon het notificatie center te zien als ik van boven naar beneden swipe? Geen idee hoe ik dat heb ingesteld, maar ga eens wat zoeken in je instellingen of kijk hier

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden geleden door  Gitte65.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Als je geen notificaties hebt krijg je inderdaad alleen je wallpaper te zien. M.a.w., je ziet wel gewoon in het notificatiecentrum. Als het goed is zie je dan ook de tekst “Geen oudere berichten”.

Het scherm dat je ziet als je naar rechts swiped is niet het notificatiecentrum, maar het widgetpaneel/Dashboard. Als je naar links swiped krijg je de camera.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.