5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    MEEUW

nothing mode alle apple apparaten ….

Soms vraag ik me af, of ik de enige ben die er over nadenk of er last van heeft.

Gebruiken app makers, ontwikkelaars de ipad of computer nooit ?
    Net als verpakkingen die uber moeilijk open gaan zodat je altijd wel iets nodig heb om het vers in te kunnen bewaren.

Voorbeeld : Je bent tv aan kijken, een herhaling. En de ipad vraag om update. In dit geval, begint de film in de betreffende app weer opnieuw.

Maarja dat je uberhaupt al weer gestoord word door z’n melding. Doe dat dan voor ik de app open.

Of je bent iets aan het doen op safari. Iets met blind typen. En dan komt er weer eens popup.

De netwerk harddisk had ik al eerder topic voor geopend. Die blijft maar terug komen dat je de melding maar onder in hoek moet zetten. Anders kom je er niet vanaf. Maarja… laptop, die neem je nog wel eens ergens mee.

Ik heb zoooo vaak dat ik gestoord word terwijl ik geconcentreerd iets wil doen.

Ik word er zo moe van dat elk dingetje maar kan zeuren om aandacht. Is er geen app of instelling dat ik do Don’t move a bit.

Net als die updates, die blijven maar zeuren om ik wil update.

Of dan ben je ergens mee bezig, en dan springt er onderaan wel weer icoontje.

Snap iemand wat ik bedoel ? You feel me ?

En waarom heb ik de update niet automatische aan? Omdat ik wil bepalen wanneer er geupdate kan worden en wanneer ik daar tijd voor denk te hebben.

Bijdrager
    fred44nl

misschien is “Niet Storen” iets voor je.

Geblokkeerd
    Anoniem

He, wilde jij niet je account laten verwijderen?

Heel verhaal (met vermoeiende zinsbouw), maar je noemt maar twee meldingen: een een of andere netwerkschijf en de updates. Auto-updates verhelpen je probleem, maar je kiest er zelf voor dat uit te zetten. Tja, dan blijft er weinig over van je “probleem”. You feel me?

Bijdrager
    GoeieDag

fred44nl op 22 oktober 2018 om 20:33
    misschien is “Niet Storen” iets voor je.

Of voor ons.

😁

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

<p class=”cite”>MEEUW op 22 oktober 2018 om 20:11</p>

En waarom heb ik de update niet automatische aan? Omdat ik wil bepalen wanneer er geupdate kan worden en wanneer ik daar tijd voor denk te hebben.

Het is niet Windows dat zegt: „Jammer dat je je werk nog niet bewaard hebt, of bijna de highscore bereikt hebt, maar ik herstart de computer per direct om een update te installeren.”

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.