10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Snowplay

Notes exporteren van iPhone

Beste mensen,

Mijn iPhone 3GS met IOS3 zijn moeder(Snow Leopard) is geherinstalleerd, Dit betekent dat als ik als ik IOS 4 erop ga zetten, mijn hele muziekcollectie + meer verlies.

Nou is mijn vraag: Wat is dit “meer” wat ik verlies? Notes? (Dit is veruit het belangrijkste)

Heeft één van jullie 1(!) idee of er een programma is waarmee ik notes van mijn iPhone op mijn Macbook kan zetten?
    Ik heb al rondgezocht, maar heb niet iets bruikbaars gevonden.

Heel veel dank voor diegene die me wilt helpen!

Bijdrager
    KarelWillem
    Snowplay op 26 juni 2010

….Mijn iPhone 3GS met IOS3 zijn moeder(Snow Leopard) is geherinstalleerd, Dit betekent dat als ik als ik IOS 4 erop ga zetten, mijn hele muziekcollectie + meer verlies….

Ik snap er geen ene moer van?:lol:

Wat probeer je nu precies te vertellen?

Bijdrager
    KarelWillem
    Snowplay op 26 juni 2010

…Heeft één van jullie 1(!) idee of er een programma is waarmee ik notes van mijn iPhone op mijn Macbook kan zetten?…

http://www.iphoneclub.nl/4640/notes-synchronisatie-mac-iphonenotes/

Bijdrager
    Snowplay
    KarelWillem op 26 juni 2010

Ik snap er geen ene moer van?:lol:
    Wat probeer je nu precies te vertellen?

Wel, op mij Macbook heb ik een frisse installatie van Snow Leopard gezet. Dit betekend automatisch in mijn geval ook een Frisse nieuwe iTunes.

Verder wil ik mijn iphone 3GS updaten naar IOS4. Alleen, zoals bekend is: Als jij je iPhone gaat syncen met een nieuwe frisse iTunes dan verlies je alle(?) data op de iphone.

Mijn vraag is, Hoe red ik mijn notities in het programma notes?

Bijdrager
    KarelWillem

Je herstelt toch gewoon zoals altijd met een reservekopie?
    Of je nu wel of niet een frisse nieuwe iTunes hebt.
    Je hele inhoud van iTunes heb je toch wel gebackupt mag ik hopen?

Ik heb in ieder geval nog nooit ook maar één ding gemist na herstellen op mijn iPhone.

En mocht je notities extra willen veiligstellen; gebruik het programma wat ik net hierboven noem.

Bijdrager
    Snowplay

Jep, ik heb helaas de inhoud van itunes niet gebacktupt, maar heb alle muziek nog wel.

Is het mogelijk om een reservekopie van mijn iPhone te maken op een nieuwe installatie? Of verlies ik het een en ander?

Bijdrager
    Snowplay
    KarelWillem op 26 juni 2010

Je herstelt toch gewoon zoals altijd met een reservekopie?
    Of je nu wel of niet een frisse nieuwe iTunes hebt.
    Je hele inhoud van iTunes heb je toch wel gebackupt mag ik hopen?
    Ik heb in ieder geval nog nooit ook maar één ding gemist na herstellen op mijn iPhone.
    En mocht je notities extra willen veiligstellen; gebruik het programma wat ik net hierboven noem.

Jep, maar het punt is dat ik reserve kopie meer heb.

En notesbackup ziet helaas mijn iPhone niet.

Bijdrager
    Kaki

Je kunt toch kiezen als je je iPhone aansluit om de aankopen ván de iPhone náár de iTunes-bibliotheek over te zetten? (Daarmee wordt dus alles van je iPhone bedoeld, muziek, video’s, notities etc.) Dan kun je voor zover ik weet ook weer een reservekopie maken.

Bijdrager
    Snowplay
    Kaki op 26 juni 2010

Je kunt toch kiezen als je je iPhone aansluit om de aankopen ván de iPhone náár de iTunes-bibliotheek over te zetten? (Daar bedoelen ze dus alles van je iPhone, muziek, video\’s, notities etc.) Dan kan je voor zover ik weet ook weer een reservekopie maken.

Fijn om te horen, maar weet je dit zeker?

Inactief
    Anoniem

@Snowplay: niet om te zeuren hoor, maar is het een idee dat je je berichten even goed doorleest voordat je op “Verzend” klikt en er de stijl, taal en grammaticafouten even uithaalt? Ik moet je berichten twee keer lezen voordat ik het begrijp en dat lijkt me niet de bedoeling.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.