3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    collinhoeve

Notes 2.02 Taal instellingen

Hallo,
    Ik heb NET een week geleden een MacBook Pro gekocht en het iWork pakket er gelijk maar bij gedaan. Nu probeer ik al 3 dagen om de taalinstellingen te veranderen. Als OSX in het Engels is wil Pages namelijk niet in het Nederlands mijn spelling gaan controleren.
    Kan iemand mij a.u.b. helpen?

Heel erg bedankt!
    Collin

ps. Aangezien ik net iWork ’06 gekocht heb baal ik ook een beetje van het feit dat iWork ’07 die Excel functie gaat krijgen, weten jullie of Mac ook aan rebates o.i.d. doet?

Bijdrager
    Yaris

Info > Tekst > Meer
    Dan de gewenste taal kiezen.

Bijdrager
    Nikita
    ”collinhoeve”

ps. Aangezien ik net iWork ’06 gekocht heb baal ik ook een beetje van het feit dat iWork ’07 die Excel functie gaat krijgen, weten jullie of Mac ook aan rebates o.i.d. doet?

iWork ’07 is nog niet uit en de functies zijn ook alleen maar geruchten, dus daar kunnen we hier ook weinig zinnigs over zeggen. Vaak is het wel zo dat je met wat zeuren tegen verzendkosten (15 euro) de nieuwe versie kan krijgen, mits je de ‘oude’ versie iets van een week vóór de release van de nieuwe versie hebt gekocht, of dat je de oude versie hebt meegeleverd gekregen toen de nieuwe al uit was. Dus dat is hier niet het geval.

Oja, “Mac” is de productnaam, het bedrijf heet Apple.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.