8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    jeroenimo

Norton verwijderen

Ik heb Norton geinstalleerd op mijn ibookje en vanaf dat ik me er echt wat in ging verdiepen hoor ik alleen maar slechte verhalen. Ik wil het graag verwijderen maar hoe doe ik dit. Ik heb desinstaller gedownload om de .pkg te verwijderen maar is dit de goede manier? Er is geen uninstaller in het norton pakket. normaal verwijder je gewoon de applicatie maar dat lijkt me niet echt een goed idee met de dock en systprefs integratie. Iemand een tip?

Bijdrager
    awi

ik weet alleen dat er wat .kext files ergens in de library verstopt zitten

Bijdrager
    jeroenimo
    ”awi”

ik weet alleen dat er wat .kext files ergens in de library verstopt zitten

Precies daar was ik bang voor en dan blijf je allerlei icoontjes zien enzo. Ik weet dan ook niet welke .kext ik moet verwijderen want zomaar uit de library dingen verwijderen lijkt me ook geen top idee!

Bijdrager
    awi

ik dacht dat er een norton map ergens staat in library of application support, die kun je wel weggooien denk ik

Bijdrager
    jeroenimo

Probeer het gewoon! en dan ga ik met diskwarrior in de weer .. Veel beter reakties daarop in het forum..

Bijdrager
    JeePee

Op deze pagina van MacFixitForums vind je 2 links van Michael Romo van Symantec. Succes!:D

Bijdrager
    jeroenimo

Met unistaller is het gelukt!

Bijdrager
    JeePee

Mooi! :D Wel irritant dat Symantec het niet zelf erbij levert. Ik had laatst Norton Personal Firewall op proef draaien, dat beviel me niet zo, dus probeerde ik het te uninstallen…:x not… dat lukte dus keer op keer niet, steeds een foutmelding. Toen met de hand geprobeerd, maar er blijven dingen staan, werkelijk overal staat wat.
    Uiteindelijk via Google en MacFixitForums bij die uninstaller en dat script uitgekomen en voila, het werkte. 8)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.