14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    maassen

Norton Utilities

Ik heb Norton Utilities en Norton Antivirus van mij systeem totaal verwijderd. Nochtans verschijnt bij het opstarten stted het volgende schermpje met de volgende melding;

Norton Utilities

Norton Utilities has detected a new version of Mac OSX. You may need to update your installed Norton Utilities or Norton SystemWorks components
    Please check service.symantec.com/numosx/.

Weet iemand waar deze file te vinden is, zodat ik deze ook nog verwijderen kan?

Bijdrager
    JFigaro34

ik weet niet hoe of wat je gebruikt hebt om het te verwijderen.. maar ik raad je aan deze uninstaller te downloaden en uit te voeren…

http://www.symantec.com/techsupp/files/num/nu_mac_8_files.html

Bijdrager
    JeePee

Voor mensen die het nog niet eerder hadden gehoord of gelezen: Om het probleem dat Norton heet onder de aandacht te blijven brengen: gebruik het niet, installeer het niet. Het brengt meer problemen met zich mee, dan het oplossingen biedt. Symantec is niet voor niets gestopt met ontwikkelen en ondersteunen van Utilities en SystemWorks voor de Mac.:? Tiger zal helemaal geen ondersteuning meer krijgen.

Mocht iemand het persé willen blijven gebruiken, draai het dan alleen vanaf CD, gebruik het liefst geen DiscDoctor, hooguit SpeedDisk wat voor zover ik weet niet slecht is (maar ook geen ondersteuning meer lijkt te hebben, aangezien er geen updates meer zijn geweest).
    Norton Antivirus schijnt niet slecht te zijn, maar de noodzakelijkheid zonder Office en Windows (via Virtual PC) op je Mac is nul. Bij gebruik van Office en Virtual PC zijn er redenen om zo’n programma te gebruiken.

Moderator
    Night

Och,

voor een occasioneel “unerase file” is het wel handig:)

Bijdrager
    maassen
    ”xcuneytx”

ik weet niet hoe of wat je gebruikt hebt om het te verwijderen.. maar ik raad je aan deze uninstaller te downloaden en uit te voeren…

http://www.symantec.com/techsupp/files/num/nu_mac_8_files.html

Heb uninstall gebruikt, maar dan nog blijven er files staan. Overal op gezocht; Norton, Symantec. Utilities etc maar ik kan dat ene file’tje niet vinden.
    Wie weet waar dit file’tje zit?

Bijdrager
    Deskman

Zoek eens op je hd naar onzichtbare files met ‘symantec’ er in. Alle verwijzingen naar Symantec en Norton moet je verwijderen.

Bijdrager
    maassen
    ”Deskman”

Zoek eens op je hd naar onzichtbare files met ‘symantec’ er in. Alle verwijzingen naar Symantec en Norton moet je verwijderen.

inderdaad nog een aantal files gevonden.

hartelijk dank

Bijdrager
    The Podfather

Symantec voor Mac is van bedroevende kwaliteit.

Bijdrager
    Oppie

In één van de laatste uitgave van ComputerTotaal vonden ze Norton Utilities onbruikbaar worden voor XP; idd, meer problemen dan oplossingen… zelfs daar dus!

PS: Zeg The Podfather, wat is dat voor taal in je onderschrift voor een vijfjarige!:P

Bijdrager
    The Podfather
    ”Oppie”

PS: Zeg The Podfather, wat is dat voor taal in je onderschrift voor een vijfjarige!:P

Je bent er vroeg bij of niet …

Bijdrager
    Sylvester

Ik heb hetzelfde probleem. Hier nog even het venstertje van Norton :

Ik heb gezocht op Norton,Systemworks en Symantec , en alles verwijderd. Maar dat venster blijft verschijnen.
    Nu kan ik klikken op ‘hide alert’, dan is het voorlopig weg. Maar na elke update van het systeem verschijnt het dus weer. En ergens moet er nog iets zitten…

Bijdrager
    Sylvester

nee, helaas. Ik krijg dat kreng niet weg.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.