6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    macdaddy

norton antivirus

Ik heb een I mac met daarop nav9 nu wil ik hem ook op mijn g4 laten draaien. Ik heb de installer niet meer, kan iemand mij vertellen welke extensies ik naar mijn andere harde schijf (van mijn g4)moet slepen?

Bijdrager
    maccnl

Nee, maar Norton kan je dat vast vertellen.

Bijdrager
    JeePee

Tja, Symantec is een van die fabrikanten die er van houden om van alles en nog wat op ongelooflijk veel plaatsen te zetten… Zo had ik een paar dagen terug even Norton Personal Firewall 3 ge├»nstalleerd en wilde hem met de uninstaller verwijderen… Dat lukte dus niet, keer op keer… Nu handmatig verwijderd, maar ik weet zeker dat ik niet alle files te pakken heb…:?

Dat is knap irritant. De meeste fabrikanten houden het bij een progje met alles op een enkel bestandje (pref) na erin. Norton dus niet. Je zult dus aan die installer moeten zien te komen, of wellicht kun je online bij Symantec zien waar alles staat, maar dat vraag ik me af…:?

Bijdrager
    macdaddy

Daar had ik dus ook last van. Ik heb namelijk wel de installer van nav8. Maar deze was ook niet goed geinstalleerd. Dus de uninstaller gebruikt. Maar nix uninstall. maar een error. Dus alles met de hand verwijderd. Maar hoogstwaarschijnlijk ook niet alle extensies. Lastig inderdaad.[/img][/url][/quote]

Bijdrager
    JeePee

Ik heb een oplossing gevonden bij MacFixitForums. Er is hier een Uninstall script te vinden, daarmee kun je al je Norton-spul onder OS X verwijderen. Gebruik dit alleen als het op de normale manier niet lukt.

Bij mij werkte het perfect.:P

Bijdrager
    macdaddy

Ik heb de installer van nav9 gekregen en deze heeft alles wat er van nav8 nog op stond,eraf gehaald! Dat wel! Dus dit is weer opgelost. Bedankt voor de hulp.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.