17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Brittpit

iPod verkocht op marktplaats, gereset en gaat hij niet meer aan!

Hallo OMT leden!

Ik heb jullie hulp echt heel hard nodig! Ik heb namelijk net mijn iPod touch 2g 16gb verkocht op marktplaats, dus ik dacht ik reset hem even via instellingen zodat die meneer een schone iPod krijgt. Er stond dit duurt 2 uur, nou bij mij was hij binnen 5 minuten klaar.
    Dus ik doe hem aan, komt het Apple-logo ervoor, die blijft 1 minuut staan en dan wordt het scherm zwart (nog wel verlicht, maar verder gewoon zwart). En daarna gewoon NIETS!

ik heb al met de home button en de power button geprobeerd om naar recovery mode te gaan, maar iTunes (van mijn macbookpro) herkent hem ook niet meer!!
    Deze meneer komt hem morgen om half 1 op halen, HELP!

Alvast heeeeeeel erg bedankt!

Bijdrager
    iMad

home en power button hoe lang vast gehouden?
    probeer eens 20 seconden en probeer ook eens rechtstreeks op stopcontact aan te sluiten.

Bijdrager
    Max-jee

nog eens opnieuw herstellen? heb je dat geprobeerd ?

Bijdrager
    Lauwrence

Heb dit recentelijk al eens aan de hand gehad met een iPhone 3GS. Blijven proberen de iPod in recovery mode te krijgen door de home en power button, het is mij uiteindelijk ook gelukt (10 min. voordat de koper arriveerde)…

Bijdrager
    Brittpit

home en power 10, en daarna alleen home 8 seconden.. maar het werkt nog steeds niet.
    grrr waarom moet ik dan ook met m’n domme hoofd die iPod gaan resetten. Ik heb hem nu aan het stopcontact zitten ben benieuwd.

en nu maar hopen dat mijn koper dit niet leest, haha!

Bijdrager
    juliantomoriati

@max-Jee

Herstellen gaat via iTunes… En die herkent de iPod niet meer.

@ Brittpitt

Zodra iTunes je ipod wel herkent, kun je hem ook eventueel herstellen in DFU mode.

Zie http://forum.iculture.nl/wiki/DFU

Bijdrager
    Brittpit

Ik had hem trouwens wel gejailbreakt zodat ik kon multitasken e.d., ik weet niet of dat iets uitmaakt? ik had iOS 4.2.1 erop. Stopcontact geeft nog geen resultaat, ben nu nogsteeds druk bezig met home en powerbutton in blijven drukken, desnoods de hele nacht door!

Bijdrager
    Lauwrence

Ik heb het destijds voor elkaar gekregen door home+power in te drukken, wachten tot shutdown en weer verschijnen Apple logo en dan pas de power button los te laten.

Bijdrager
    Brittpit

Na 20 minuten proberen herkent iTunes hem -thank god-, ik had echt niet geweten wat ik tegen de koper had moeten zeggen als hij de avond ervoor ineens stuk was..
    Nu maar hopen dat die recovery goed gaat, en ik zal even dat stuk of DFU lezen, bedankt :D!

Bijdrager
    Oppie

Google even op ‘DFU mode’…

Edit: te laat, en zie nu dat het al eerder is genoemd.
    Volgens mij is er nog nooit een iDevice een iBrick geworden, ook niet bij JB’s en unlock’s.

Bijdrager
    Brittpit

Die pagina van juliantomoriati is ook wel duidelijk :sarcastic: Hij is nu aan het ”controleren bij Apple”, dus ik denk dat het nu opgelost is *fingers crossed*

Bijdrager
    Brittpit

@Oppie oh gelukkig maar, want ik kan voor een baksteen natuurlijk geen 130 euro vragen:razz:
    En hij werkt weer! Gelukkig maar, en bedankt oh wijze OMT guru’s!

kan ik nu opgelost in de titel zetten ofzo?

Bijdrager
    juliantomoriati

Zal voor je duimen. Hopen dat het geen nachtwerk gaat worden.

Bijdrager
    johnkeates

Haal noodgeval maar weg, en zet er inderdaad opgelost bij.

Bijdrager
    ernst.

@ Mod: slotje?:sealed:

Bijdrager
    johnkeates

Waarom slotje?

Moderator
    unSOUND

Nergens om… Maar ernst bumpt graag topics met posts die weinig toevoegen…

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.