4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Chander

Nokia N70 Isync en OSX 10.4.6

Problemen met isyncen van dit toestel sinds mijn laatste update.
    Daarvoor was het perfect met de metaclass truc, die werkt nu niet meer.
    Ik krijg mijn agenda niet in mijn telefoon omdat ik die veranderingen van ‘sinds 1 dag’ etc. in isync niet kan veranderen.
    Wie helpt?

Chander :innocent:

Bijdrager
    Buzz

Ik heb deze telefoon nu een dikke week, en ik heb hem dus alleen met 10.4.6 gebruikt. Maar ik moet zeggen, het werkt perfect! Razendsnel is ie ook met BlueTooth 2.0 EDR. En het ingebruik nemen met iSync kon ook haast niet soepeler. Geen trucs of andere rare dingen nodig.

In 10.4.6 zit een nieuwe versie van iSync, en die werkt waarschijnlijk niet goed samen met ‘trucs’ en ‘speciale instellingen’ van de vorige versie. Probeer dus alle overbodige oude meuk te oninstalleren, herinstalleer de 10.4.6 combo-updater (lees daarbij de uitgebreide instructies in de web-documentatie over de nieuwe iSync), en probeer het dan nog eens. Het zou dan net zo soepel moeten gaan als bij mij.

Bijdrager
    Rolf

bij mij ging inderdaad ook alles mis tijdens de eerste sync met 10.4.6 (met andere telefoon, maar dan nog). Kost even wat tijd om alles weer goed te zetten, maar nu helemaal happy

Bijdrager
    Buzz

Hier staan die belangrijke uitgebreide instructies over de nieuwe iSync in 10.4.6:
    http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=303419

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.