19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    gIzMo01

Nokia E72

Beste,

Ik gebruik mijn iPhone iets te veel waardoor hij snel leeg is, nu ben ik aan het denken om een Nokia E72 te kopen naast mijn iPhone.
    Dit omdat ik mijn iphone ook regelmatig aan mijn MBP hang voor internet en ik dan niet kan bellen.

Ik kies de E72 omdat ik wil mijn mails deftig wil bekijken en het goed werkt met ical/….

maar wat is jullie mening of wat raden jullie aan, buiten een iPhone dus?

Bijdrager
    juwlez

ehm, ik zou de e71 of de E51 aanranden. Is het oudere model van de E72. Ten eerste zijn deze tegen een schijntje te koop en ten tweede is de battery duur en de geluidkwaliteit van beide toestellen super! En ik heb veel toestellen gebruikt.. bel ca. 1200 minuten per maand dusja.. puur ervaring:P

Bijdrager

HTC Desire HD.

Bijdrager
    T-sec

Gebruik zelf de E71 al een tijd en vind het op zich een prima toestel met genoeg app’s die leuk werken.
    Laatste maanden hangt de software wel eens maar dat hersteld zich van zelf na een paar seconden.
    Accu wordt nu wel minder, maar dit lijkt mij normaal na bijna twee jaar gebruik, veel bellen en laden.

HTC zoals Martijn oppert is niet mijn ding. Ik heb de nodige versleten maar allemaal dezelfde ellende.
    De eerste paar manden werkt het prima, maar daarna begint de Windhoos software chronisch te hakkelen.

Bijdrager

@T-sec, windows staat er allang niet meer op, Android is het nu

Bijdrager
    Chorro

@Martijn: Ook de hardware is niet best, de HTC’s die ik heb gehad hadden dan wel allemaal Windows maar dat verklaard nog niet waarom de beltoets e.d. er steeds mee ophielden.

Nee, HTC ben ik volledig van genezen.

Vriendin van me heeft ook de E71 en ze heeft er geen nadelen aan kunnen ontdekken.

Bijdrager
    juwlez
    Martijnvanderhorst op 13 maart 2011

HTC Desire HD.

sorry hoor maar sta echt paf dat jij dit toestel aanraadt. gIzMo01 zoekt een 2e toestel omdat zijn huidige toestel te snel leeg gaat. Kom jij met een htc desire hd. Het toestel heeft een super slecht TFT scherm, er zijn problemen met de ondergrendel knop, sensor en luidspreker. En het belangrijkste, dat ding heeft een standby tijd van lik me versie. Daarnaast is dat ding groter dan de Iphone, lekker comfortabel 2 van die dingen in je zak..

dat moest er even uit,

Bijdrager
    juwlez
    Martijnvanderhorst op 13 maart 2011

@T-sec, windows staat er allang niet meer op, Android is het nu

er worden nog genoeg HTC toestellen verkocht met WM. Htc HD2, Htc hd mini, htc touch pro 2 enz..

Bijdrager
    Chorro

…en dat is precies wat ik bedoel met HTC. Wat juwlez aangeeft is echt niet alleen bij de Desire HD, maar soortgelijke fouten zitten in 95% van alle HTC toestellen.

Naast dat het prul is, weten ze het ook heel mooi te brengen. “Weer zo’n goed idee! Tekst wat zich automatisch aanpast aan je scherm”, heel mooi gejat van iPhone OS/iOS hoor en zeker een goed idee van HTC :thumbsdown:

Bijdrager
    G-Force

Nokia E72 is een prima telefoon, tenminste, zolang je niet dezelfde gebruiksvriendelijkheid en elegantie etc. van een iPhone verwacht.

Nokia’s zijn betrouwbaar en hebben een goede batterijduur, dus wat dat betreft is dat een goede keuze als tweede toestel. M’n moeder is in elk geval dol op haar E72.

Bijdrager

Als je dan echt een mobiel zoekt die lang meegaat, neem dan zo’n oude nokia.

Bijdrager
    Chorro

Hoezo? Problemen met een nieuwe Nokia zijn ook vrij simpel te verhelpen.

M’n moeder heeft nu een Nokia 2710 van een halfjaar oud, ze kon niet meer bellen of gebeld worden. Althans, het kon wel maar de persoon aan de andere kant van de lijn hoorde enkel 1 grote bak met ruis en een soort van gekreukt papier.

Batterij eruit gehaald, simkaart eruit, alles schoonblazen, in elkaar zetten en geen problemen meer.

Bijdrager
    smalle50

Voor mijn Iphone had ik de Nokia E51, batterij gaat idd lang mee! Emailen gaat nog, surfen erop is echter echt een ramp als je er een Iphone naast houd.

Bijdrager
    Groverr

C7! Accu doet het erg lang en software is stabiel. Je kan ical syncen met isync, ook meerdere agenda’s. Wijzigingen die je maakt op je telefoon worden echter niet geaccepteerd door isync in de ical agenda’s. Ik heb een aparte agenda waarin ik wijzigingen of nieuwe afspraken zet en zet ze vervolgens op de computer in de goede agenda. Hoop dat ze de isync plugin nog een keertje oplappen.
    6710 navigator niet kopen! Heeft een verschrikkelijk slechte zoombar en Nokia doet er niets aan.

Bijdrager
    PvdO

Ik zou wel even kijken welk systeem die Nokia draait, want de versie van Symbian die mijn E75 draait is ongeveer net zo fijn als de Tour de France rijden zonder zadel.

Bijdrager
    juwlez
    Chorro op 13 maart 2011

…en dat is precies wat ik bedoel met HTC. Wat juwlez aangeeft is echt niet alleen bij de Desire HD, maar soortgelijke fouten zitten in 95% van alle HTC toestellen.

Naast dat het prul is, weten ze het ook heel mooi te brengen. “Weer zo\’n goed idee! Tekst wat zich automatisch aanpast aan je scherm”, heel mooi gejat van iPhone OS/iOS hoor en zeker een goed idee van HTC :thumbsdown:

Nou, dat valt dan wel weer mee. Het zijn verder op zich mooie toestellen alleen HTC vernaggeld het op 1 of andere manier. Je stopt een TFT scherm in je toestel en dan wil je concurreren met de iphone? forget it. die htc sense is trouwens op zich wel fijn qua gebruik.

Oja fyi, werk in een telefoon winkel.

Bijdrager
    Chorro

Nee, voor mijn geen HTC meer. Liever een Nokia 3310 dan zo’n HTC. Neef van me heeft de HTC Desire en ook die heeft 1 bak ellende met dat ding, hij slaat meer vast dan dat hij wel reageert (terwijl er een 1 gHz snapdragon in zit, dat is het probleem dus in ieder geval niet) en Android is zoveel minder in gebruiksvriendelijkheid. Hij heeft een hekel aan Apple, maar na enig aandringen wilde hij wel ff kijken op m’n iPhone hoe iOS is en hij vond het een verademing.

En dan daar bovenop die hardwarematige fouten, HTC kan me gestolen worden.

Bijdrager
    PvdO

Is het trouwens niet een idee om een accessoire als deze aan je iPhone te hangen, scheelt me een hoop geld lijkt me!

Bijdrager
    Nickalicious

Misschien een rare vraag, maar kan je die E72 ook goed syncen met Google Calendar?

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.