7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jordy

nokia e65 updaten

ik heb een aantal problemen met de e65. ik naar de winkel gegaan en gevraagd wat te doen. de verkoper adviseerde om eerst een software update te doen want ik schijn die van januari 07 te hebben.

nu wil ik dat gaan doen via de nokia site. daar staat een hele lijst met toestellen, maar uiteraard geen e65!

iemand enig idee waar ik dan die update’s vandaan kan halen ? en hoe krijg ik het op me telefoon met me macje? gezien die pc suite alleen voor windows is. iemand hier ook ervaring mee ??

Bijdrager
    Turbanus

Deze serieuze vraag gaat naar Gadgets e.d

Bijdrager
    Raikkonen
    ”Jordy”

ik heb een aantal problemen met de e65. ik naar de winkel gegaan en gevraagd wat te doen. de verkoper adviseerde om eerst een software update te doen want ik schijn die van januari 07 te hebben.

nu wil ik dat gaan doen via de nokia site. daar staat een hele lijst met toestellen, maar uiteraard geen e65!

iemand enig idee waar ik dan die update’s vandaan kan halen ? en hoe krijg ik het op me telefoon met me macje? gezien die pc suite alleen voor windows is. iemand hier ook ervaring mee ??

Klopt, dat kun je zelf niet doen.:?

Ik heb zelf ook een E65 en had het probleem dat mijn agenda niet werkte. Ik dus naar een Nokia service center (uden) en daar het probleem voorgelegd. ze wisten me daar te vertellen dat het wel opgelost zou worden als ze de software herstelde. Deden ze daar gelijk en gratis voor me, na het herstellen van de software was het probleem iid verholpen en zij hij dat hij een nieuwe versie op gezet had.

Kortom, je moet dus gewoon ff langs n service center bij jou in de buurt (kun je op nokia.nl vinden) gaan.

Bijdrager
    Jordy

oke, vreemd dat de verkoper dan zegt dat ik dat gewoon zelf kan doen.. maar ik ga wel langs een service punt, bedankt. de mankementen bij mij zijn iets erger dan de agenda..

– bel knopje werkt vaak niet (kan dus niet bellen)
    – speaker functie doet het niet
    – toetsenbord lichtjes doen het niet
    – bestanden op mini sd kaart kan ik niks mee (smsje kan ik ook niet openen als deze op de sd wordt opgeslagen)
    – batterij gaat vrij snel leeg

een top toestel dus!! de nokia’s van tegenwoordig zijn niet echt best meer volgens mij.. ik ken ook 2 mensen met een N95 en van bij hebben ze langer bij het service punt gelegen dan thuis…

Bijdrager
    Raikkonen
    ”Jordy”

oke, vreemd dat de verkoper dan zegt dat ik dat gewoon zelf kan doen.. maar ik ga wel langs een service punt, bedankt. de mankementen bij mij zijn iets erger dan de agenda..

– bel knopje werkt vaak niet (kan dus niet bellen)
    – speaker functie doet het niet
    – toetsenbord lichtjes doen het niet
    – bestanden op mini sd kaart kan ik niks mee (smsje kan ik ook niet openen als deze op de sd wordt opgeslagen)
    – batterij gaat vrij snel leeg

een top toestel dus!! de nokia’s van tegenwoordig zijn niet echt best meer volgens mij.. ik ken ook 2 mensen met een N95 en van bij hebben ze langer bij het service punt gelegen dan thuis…

ja das bale, ik moet zeggen dat ik het n perfect toestel vind, als alles werkt tenminste:P

-dat is wel vervelen, je heb m echter niet echt nodig. je kunt ook gewoon n nummer intoetsen en vervolgens opties….bellen….spraakoproep kiezen. En dit kan ook via t adresboek. Die knop moet het natuurlijk gewoondoen, maar dan kun je zo lang op deze manier toch bellen.

-van die speaker weet ik zo ook niks op te verzinne.

– Doet die toetsenbordverlichting het ook niet als het donker is. er zit nl r.boven in de hoek een lichtsensor. als het licht genoeg is zal de telefoon de verlichting uitschakelen.
    Kun je dus gewoon s proberen door een tijdje je vinger er op te houden.

-als je naar “opties…instellingen…..geheugenkaart” gaat, kun je hem dan wel zien?

-En de batterij gaat niet zo heel lang mee, vooral als je WIFI gaat gebruiken. maar ja dat is ook logisch. Maar hoelang gaat die van jou dan mee?

Bijdrager
    Jordy

toetsenbord verlichting doet het in het donker ook niet.. de batterij gaat een dag of 3 hooguit 4 mee.. mij vorige nokia haalde makkelijk een week.

en dat bellen werkt gewoon helemaal niet, ook niet via optie en dan spraakoproep of elke andere manier… alleen de nummers met een snelkeuze werkt.. dus de belangrijkste heb ik maar onder 1 2 3 4 5 6 7 8 en 9 gezet haha..

maar ik ga gewoon naar een service punt.. het is wel vervelend..

Bijdrager
    Raikkonen
    ”Jordy”

toetsenbord verlichting doet het in het donker ook niet.. de batterij gaat een dag of 3 hooguit 4 mee.. mij vorige nokia haalde makkelijk een week.

en dat bellen werkt gewoon helemaal niet, ook niet via optie en dan spraakoproep of elke andere manier… alleen de nummers met een snelkeuze werkt.. dus de belangrijkste heb ik maar onder 1 2 3 4 5 6 7 8 en 9 gezet haha..

maar ik ga gewoon naar een service punt.. het is wel vervelend..

ik had hiervoor een 6100, die ging ook langer mee als de e65. Ik haal er meestal ook niet meer als 4 dagen uit hoor. dus ik denk niet dat ze daar iets aan kunnen doen.
    Gelukkig zit er 2 jaar garantie op t toestel en is de service van nokia best goed (in uden tenminste) dus zal t uiteindelijk wel goed komen, dit maakt t niet minder vervelend natuurlijk!!

laat maar horen hoe t afloopt..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.