6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Beathoven

Nokia 6021 gebruiken als afstandbediening

Als ik me niet vergis ben ik ooit eens een programma tegengekomen waarmee je je mobiel als afstandbediening voor je mac kunt gebruiken (b.v. voor frontrow / mediacentral). Weet iemand welk programma ik daarvoor kan gebruiken?

bvd

Bijdrager
    DK master

Salling clicker is dat volgens mij:)

Bijdrager
    kontheur

Je hebt ook nog Romeo, maar persoonlijk vind ik dit (overigens gratis) programma maar bagger…

Bijdrager
    Beathoven

hm.. het lijkt er ook op dat voor Romeo alleen de Ericssons goede ondersteuning vinden.

Mijn telefoon wordt ondersteund door Sailingclicker maar ik krijg de benodigde software niet op m’n telefoon. Heb via bluetooth de jar en jad overgezet maar dit wordt niet als applicatie gezien.

Bijdrager
    Pietermann
    ”Beathoven”

hm.. het lijkt er ook op dat voor Romeo alleen de Ericssons goede ondersteuning vinden.

Mijn telefoon wordt ondersteund door Sailingclicker maar ik krijg de benodigde software niet op m’n telefoon. Heb via bluetooth de jar en jad overgezet maar dit wordt niet als applicatie gezien.

je krijgt een bericht aan daar zit de applicatie in zeker? Indien ja, dan heb ik ook dit probleem:(

Moderator
    Strifer
    ”Beathoven”

die jar en jad files kun je via euploader downloaden naar je telefoon via wap ofzo. dan worden ze denk ik wel goed geinstalleerd. zoek via google maar op euploader.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.