9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Joop Vos

Nokia 6021 en sneltoets (1) [opgelost]

Toets 1 is via het snelkeuze menu niet te programmeren. Standaard zou daar je voicemail onder moeten zitten, maar bij mij ‘noppes’. Telfort weet van niks … Nokia geeft niet thuis. Wie weet of dat via een ‘truc’ toch is in te stellen!?

Bijdrager
    PietjePuk

De firmware van al die GSM’s is volgens mij zo onaantastbaar als die van de iPod…

Bijdrager
    Joop Vos

Mmmm … daar was ik al bang voor …:-(

Moderator
    unSOUND

Je moet wel eerst het nummer van je Voicemailbox instellen in het menu… dan pas doet die sneltoets het.

( even gekeken op de support-pagina van Telfort, Voicemailbox nummer is 1233 ) :wink:

Bijdrager
    Joop Vos

Is ingesteld … het sneltoetsmenu van de Nokia 6021 gaat alleen over de toetsen 2 t/m 9 … over toets 1 lijk je geen zeggenschap te hebben. Standaard zou daar je voicemailnummer onder moeten staan … maar bij mij dus niet. Misschien is het een optie om de ‘fabrieksinstellingen’ te (her)laden … !

Moderator
    unSOUND

Je moet de 1 gewoon eens lang ingedrukt houden, hij geeft dan de melding dat er niks ingesteld staat, en op dat moment kun je een nummer opgeven.

Bijdrager
    Joop Vos

Toets 1 lang indrukken geeft: 1) ‘Aanvr. wordt behandeld’ en 2) ‘Resultaat onbekend’ . Ik kan verder niets invoeren of zo …

Bijdrager
    Xigh

Er zijn verscheidene sites die aangepaste firmware aanbieden. Het aanpassen is niet zo’n probleem, het erop zetten is vaak weer veel vervelender.

Bijdrager
    Joop Vos

Nokia stuurde me een email:
    “U dient hiervoor in Menu -> Berichten -> Spraakberichten -> Nummer voicemailbox de nummer van de voicemailbox wijzigen. Deze instelling wijzigt tegelijkertijd ook de snelkeuzetoets “1”.”
    En het werkt!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.