4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Delars

Nog steeds onvoldoende toegangsbevoegdheden in iTunes

Elke keer als ik een cd of een los nummer wil importeren in iTunes krijg ik de melding dat ik onvoldoende toegangsbevoegdheden heb. Ik weet dat het een bekend probleem is en ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals iets met schijfhulpprogramma maar nog steeds werkt het niet.

Verder heb ik nog een ander vraagje: Ik krijg morgen mijn iPhone binnen en heb nog ongeveer een week een relax 150 abo voordat dit wordt verlengd naar een i-150 abo. Nu ben ik de simkaart kwijt dus ga ik een nieuwe kopen bij T-mobile. Kan ik die simkaart in mijn iPhone doen? En wat moet ik in de instellingen allemaal uitzetten om hoge rekeningen te voorkomen?

Lars

Bijdrager
    puccini

Misschien de gebruiksaanwijzing eerst goed doorlezen ?

Bijdrager
    KarelWillem

Als je in je iTunes map (Gebruiker > Muziek > iTunes) de info aanvraagt van de iTunes Library, staat de bevoegdheid (Delen en bevoegdheden) voor de eerste gebruiker op Lezen en schijven?

Zo niet, wijzig dit dan.

Klik op het hangslotje en zet de eerste gebruiker op Lezen en schrijven.

Bijdrager
    Delars
    ”puccini”

Misschien de gebruiksaanwijzing eerst goed doorlezen ?

Zoals ik al zij heb ik het ding nog niet dus dat zal niet gaan:p Maar staat daarin uitleg over waneer de iPhone online gaat en hoe je dat kunt voorkomen dan?

”KarelWillem”

Als je in je iTunes map (Gebruiker > Muziek > iTunes) de info aanvraagt van de iTunes Library, staat de bevoegdheid (Delen en bevoegdheden) voor de eerste gebruiker op Lezen en schijven?

Zo niet, wijzig dit dan.

Klik op het hangslotje en zet de eerste gebruiker op Lezen en schrijven.

Dat heb ik al een keer geprobeerd maar die staat nog steeds op lezen en schrijven.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.