5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    p.amir

Nog niet helemaal overtuigd

Panther op m,n Ibook 800mhz combo 384RAM gezet. Ik ben nog niet helemaal overtuigd. Liep ietwat stroperig, en internet explorer liep steeds vast. Bij Diskwarrior controle bleek 31% out of order (kan DW de Panther aan?), en na opbouw van nieuwe directory behoorlijk wat “Rood”. Wel een hoop leuke nieuwe functies, maar ik kijk de panther nog even uit de boom, voordat ik juichend ben over het feit dat ik 150 euro heb uitgegeven. ;0)

Bijdrager
    Uxmal

Da’s balen , wie weet komt er binnenkort wel een tip hoe het aan te pakken. Laat je horen!:x

Bijdrager
    Willaaam

Panther zuigt, een hoop bugs en gecrash.

De finder is absoluut a-stabiel, en samba is nu ook al 2x gecrasht in de achtergrond. En dan de ergste nieuwe feature van panther: als je de finder relaunched vliegen alle applicaties mee.

De enige (en echt de enige) verbetering over jaguar is dat het sneller is, de rest is gewoon nog niet af….

Bijdrager
    senne
    ”Willaaam!”

Panther zuigt, een hoop bugs en gecrash.

De finder is absoluut a-stabiel, en samba is nu ook al 2x gecrasht in de achtergrond. En dan de ergste nieuwe feature van panther: als je de finder relaunched vliegen alle applicaties mee.

De enige (en echt de enige) verbetering over jaguar is dat het sneller is, de rest is gewoon nog niet af….

2 woorden en een leesteken: Clean Install!

Bijdrager
    Ruben
    ”senne”

2 woorden en een leesteken: Clean Install!

Helemaal mee eens. De eerste installatie die ik van Panther deed (over Jaguar heen) haalde bij mij ook meteen een heleboel herinneringen boven uit mijn Windows tijdperk. Ik kreeg echt het gevoel van; “wat hebben ze me nu in mijn mik geschoven”, maar de tweede installatie met een verse format C: (oh nee, dat was Windows, format ehm, whatever) deed het al een stuk beter.

Overigens is het nog steeds niet helemaal jofel en draai ik nog steeds 90% van de tijd op Jaguar, maar goed, ’t is ook de eerste release voor “het grote publiek” he? Er komt zonder enige twijfel al binnen een maand een of meerdere “updates” (zo noemt Apple bugfixes toch?)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.