11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    locus

Nog even een vraagje betreffende 9.1 > 9.2.2

ik wil graag mijn Os voorzien van een 9.1 naar 9.2.2 update,
    heeft dit verder nog gevolgen voor mijn software instellingen?
    dan met name bij outlook ?
    of kun je de software onveranderd weer verder gebruiken?
    alvast bedankt!

Bijdrager
    tony montana

Gewoon updaten!
    Alle instellingen blijven hetzelfde, dus onveranderd..:)

;)

Bijdrager
    mr. Energy

Je kan hem gewoon upaten alleen het systeem word aan gepast de rest van de programma’s blijven het gewoon doen.

Bijdrager
    locus

Ik heb zonet succesvol de het systeem geupdate naar 9.2. :)
    Maar echter toen ik de 9.2.2 installatie wilde uitvoeren kreeg ik deze foutmelding

‘this software cannot be installed over this localized copy of mac OS’

weet iemdand hoe ik euvel kan verhelpen? :?

Bijdrager
    olbo

Houd wel rekening ermee dat je systeem meer geheugen zal gebruiken. Je moet rekenen op ongeveer het dubbele. Dus als je weinig geheugen hebt zal ik deze update niet doen. Heb je genoeg geheugen dan zou ik dit wel doen zodat je meer compatible bent met de nieuwste programma’s voor os9.

Bijdrager
    olbo

Je hebt waarschijnlijk een andere taal geinstalleerd over het systeem. Denk ik…

Bijdrager
    locus

Ik heb een i-mac dv-400 met 128 mb geheugen, vermoedelijkerwijs wel genoeg…
    Ik heb het met taalinstellingen geprobeerd, maar het werk op een of andere manier toch niet….
    ik laat het nu anders maar gewoon even op 9.2.1 staan. en zal de voordelen van 9.2.2 maar even aan mijn neus voorbij moeten laten gaan….jammer natuurlijk.

Bijdrager
    Aiko

Zoveel voordelen zal 9.2.2 toch niet opleveren…?

Bijdrager
    locus

Het is nu toch gelukt.
    Ik had voorheen mijn update gedownload van versiontracker (werkte niet)
    en nu had ik ‘m van de officiele apple site gahaald werkte wel :D

Bijdrager
    macdaddy

Het grote voordeel van 9.2.2 boven 9.1 is dat je kan msn’n. Dit kan om de 1 of andere “duistere microsoft” reden niet meer in 9.1.

Bijdrager
    Roelof Roos

Volgens mij is het onjuist dat 9.2.2 meer geheugen gebruikt dan 9.1. Bij mij is dat niet zo.

Bij OS 9 en alle systemen daarvoor had je alleen updaten als de update dezelfde gelocaliseerde versie is als het reeds geinstalleerde systeem. Dus als je een Nederlands systeem hebt, moet je ook de Nederlandse update downloaden.

Mocht je beschikken over een snelle verbinding dan kan je in 9.1 ook gewoon ‘software update’ doen, dan wordt automatisch de juiste versie gedownload.

Ik ken geen programma’s die het onder 9.2.2 niet doen en onder 9.1 wel, andersom wel, inderdaad MSN Messenger.

Groet,

Roelof

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.