3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    real

Nog een keer over de verf van de powerbook..

Als je een powerbook hebt.. maak dan nooit de rand (cream kleur) schoon met schoonmaakmiddelen of beeldscherm reiniging doekjes en al helemaal geen alcohol! gewoon met water of helemaal niet schoon maken!
    Doe je het wel… dan word je powerbook heel schoon:lol: :lol: :lol: maar na een paar weken zul je zien dat de verf los gaat zitten dit uit zich in bellen blaasjes op de cream rand wat heel lelijk word.

Duzz nooit schoonmaken ! de powerbook is voorzien van een bescherming laag en die haal je er dan af… Ik had het wel gedaan met als resultaat dat echt de verf er af viel! maar gelukkig heb ik een andere powerbook gehad van appel dat was even geluk hebben!! Maar ik kan me voor stellen dat apple dit niet altijd doet!

Daarnaast is het zo dat de Powerbook G4 400/500 erg gevoelig is vanaf de Powerbook G4 550 tot 1000 is het al veel beter gesteld met de behuizing!!

Wat betreft het beeldscherm als je toetsen er in staan.. deze kun je er heel makkelijk weer afhalen met een (lcd) reiniging doek dit gaat vrij makkelijk wat dus betekent dat je beeld scherm niet beschadigt is wat ik eerst wel dacht!..

Bijdrager
    SvS

is de duurste van de duurste toch niet altijd perfect… :?

Bijdrager
    real

Nee vere van perfect! haha maar van binnen is het wel een beest ! alleen een gevoelig huidje! :oops:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.