4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    pille

Nog een gratis font

Een tijdje terug heb ik een font beschikbaar gesteld aan de macosx.nl-community. Daar de respons mijn verwachtingen nogal overtrof, heb ik nog eens even in mijn archief zitten pluizen… :)

Ik kwam nog een thuiswerkprojectje tegen, dat sommige van jullie misschien ook wel aardig vinden. Gemaakt om een redelijk onregelmatige ‘oude’ boekletter te simuleren.

http://www.josbuivenga.demon.nl/longjohn.html

Via deze pagina (zie de drie knopjes onderaan) kan je me mailen voor dit font.

Bijdrager
    Castor

Als experiment zeker geslaagd, volgens mij moet je veel meer met letters bezig gaan/blijven. Kan een hoop leuks opleveren.

Als toepasbare letter (iets) minder inzetbaar dan de Delicious. Ik heb al zoveel letters dat ik tegenwoordig een less is more beleid voor nieuwe fonts hanteer. Ik mail je nog maar even niet dus…:)

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    pille

@ Castor – Ben nu weer bezig met schilderen… Maar typografie blijft jeuken. ’t Zal wel weer even duren. Datzelfde less-is-more-beleid hanteer ik ook.
    Ik blijf daarnaast altijd nog wel op zoek naar de goeie ‘effect’-fonts: handschrift, calligrafisch ed…:)

@ mr. Cash – Mail me anders een keer een pdf als je wilt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.