-
Pff , ik heb die superdrive niet echt nodig
Ik heb mss maar 15 DVD’s gebrand het afgelope jaar
CD tjes brand ik dan wel eens af en toe, het zijn dan vooral muziek cd’s
Ik durf wedden dat de combodrive blijft bestaan, men wil een verschil behouden tussen het duurdere en het goedkopere model
Daarvoor is de cpu en HD echt niet genoeg.
Tenzijn men een macbook gaat verkopen die dvd’s kan lezen en schrijven als standaard model , en een ander model die dit ook kan, maar ook nog blu-ray kan lezen , maar die kans is klein dat dit nu gaat gebeurenin een desktop vind ik eigenlijk wel dat het er in hoort. en alleen de mac mini heeft een combo maar ik begrijp dat sommige mensen niet branden laat staan dvd’s. maar als een combo-drive duurder is ben je toch gek dat je niet een superdrive neemt. en eigenlijk heb je ook niks aan iDVD wat standaard bij iLife zit.
Bij een notebook vind ik het minder erg. ik zou het dan toch eerder op mijn iMac branden maar het kan soms wel eens handiger zijn.”LEXY”Wat een flauwekul!!!
De duurdere en grote software pakketten kunnen net zo goed met een USB stickje worden geleverd vanwaar geinstalleerd kan worden.
Al het andere kan gewoon via het internet aangeschaft worden.Dan moet dat wel de nieuwe standaard worden, daarbij kan je om software te installeren best even thuis zo’n externe drive eraan koppelen dat is de moeite ook niet lijkt me. Het is neit zo dat je even in de trein zit en denkt oh laat ik is Final Cut pro gaan installeren.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.