13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    The JM

Nog altijd een grote bug in de firmware

Ik heb zolang als ik mijn iPod touch heb (sinds 1.1.2) al last van een best irritante bug. Inmiddels hebben we 2.1 en de bug zit er nog altijd in:

Zoom in op een webpagina en maak een horizontale scroll-beweging. Houd je vinger op het scherm en probeer verticaal te scrollen, dit gaat niet.

Echt irritant, ik had wel verwacht dat ze het er nu eindelijk uit zouden hebben gehaald.

Hebben er nog meer mensen last van? Of is het een feature?:P

Bijdrager
    iJoost

Heb je het wel ook al even aan Apple zelf vertelt?

Bijdrager
    Niek1986

Ik heb het net even geprobeerd hier.. en hier lijkt t allemaal gewoon te werken.

Bijdrager
    Jeroen-W

Hier dezelfde “bug”. Ik vind het niet zo lastig.

Bijdrager
    iPatjj

Wat is er buggy aan dan? Als je gewoon je vinger op het scherm houdt en je gaat ermee langzaam omhoog, dan scroll je toch naar beneden?

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

Het is een sport om bugs te vinden….

begrijp dat dan:evil:

Bijdrager
    iJoost

Jawel, best… maar meld ze dan vooral ook even aan.

Bijdrager
    sven-
    ”iPatjj”

Wat is er buggy aan dan? Als je gewoon je vinger op het scherm houdt en je gaat ermee langzaam omhoog, dan scroll je toch naar beneden?

Daar gaat het niet om. Je weet hopelijk dat je 360 graden kunt scrollen. Dit kan echter alleen als je op die manier begint. Begin je namelijk met verticaal scrollen (en je tilt je vinger tussentijds niet op), dan kun je vervolgens niet horizontaal verder scrollen. Dit is volgens mij wat The JM bedoelt.

Bijdrager
    gtalien

’t is geen bug, ’t is een feature!:P

Bijdrager
    The JM
    ”sven-“
    ”iPatjj”

Daar gaat het niet om. Je weet hopelijk dat je 360 graden kunt scrollen. Dit kan echter alleen als je op die manier begint. Begin je namelijk met verticaal scrollen (en je tilt je vinger tussentijds niet op), dan kun je vervolgens niet horizontaal verder scrollen. Dit is volgens mij wat The JM bedoelt.

Inderdaad, dat bedoel ik. Het kan wel zijn dat Apple dit bedoeld heeft zodat je recht horizontaal en verticaal kunt scrollen..

Bijdrager
    Rezpack
    ”gtalien”

’t is geen bug, ’t is een feature!:P

mee eens, dan kan je echt recht scrollen.
    360 kan ook als je wil.

Bijdrager
    Pieterr

Het geldt overigens ook voor de omgekeerde volgorde. Verticaal scrollen en dan je vinger op het scherm houden. Maar ik vind dit geen bug, en vermoed dat dit zelfs met opzet zo gedaan is.

Bijdrager
    Ramy

Is toch juist beter? Dan blijf je tenminste op dezelfde lijn scrollen.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.