12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    thomth

No service iPhone 4

Ik ben aan het kijken voor een iPhone 4. Veel op ebay hebben no service in de balk staan

Is dit een hardware of software probleem?

Bijdrager
    stavos

No service betekent geen verbinding met een provider. Vaak omdat er geen simkaart in zit. Stop er zo’n kaartje in (eventueel even letten op een simlock) en het zal dus verdwijnen..

Bijdrager
    thomth

dus op zich is zo’ iphone vrij veilig te kopen.

Niet dat er dan ineens een reparatie nodig is ofzo

Bijdrager
    stavos

Op basis van de melding “no service” zou ik geen reparatienoodzaak verwachten… De rest kan ik niet beoordelen.

Bijdrager
    thomth

en als er staat no signal?

Bijdrager
    stavos
    Bijdrager
    thomth

is dat een hardware of een software probleem?

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    stavos op 17 mei 2012

No service betekent geen verbinding met een provider. Vaak omdat er geen simkaart in zit. Stop er zo\’n kaartje in (eventueel even letten op een simlock) en het zal dus verdwijnen..

dat is dit, geen van beiden dus

Bijdrager
    Drixels

ik zou eerst wat info opdoen over iphone’s en je engels wat bijschaven , en een iphone zou ik niet op ebay kopen.

Bijdrager
    johnkeates

Als je een iPhone gaat kopen en de verkoper zegt in de uitleg (dus niet in de foto) dat het apparaat geen verbinding kan maken is de baseband of antenne kapot. Ga gewoon naar een winkel in NL en koop er een.

Bijdrager
    SunKeeper

“No signal” of “geen signaal” heb ik nog nooit gezien, vraag me af of het bestaat.

Bijdrager
    Floor van Sandt

Ik zou op Ebay er vooral op letten dat je het bij een betrouwbare verkoper koopt.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.