7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ro_me

nlziet

Kun je op een Apple TV wel zappen in nlziet? Dus van kanaal 1 naar kanaal 2 etc. met een druk op een knop? Of moet je nog altijd meerdere handelingen uitvoeren om naar een ander kanaal te gaan?

Ik kijk nu nlziet via chromecast en iPhone, maar ik wil dat google-ding eruit hebben en een apple tv 4 aanschaffen.

groet,

Bijdrager
    Shmoo

Volgens mij is het een content-player zoals elke andere. Dus eerst het huidige filmpje stoppen/afsluiten en dan een nieuwe starten.

Dit soort apps zijn geen televisie -achtige- streamingsdingen. Je kunt het veel meer vergelijken met YouTube. Allemaal filmpjes op een site die je kunt bekijken en ja er zal mogelijk ook een Live mogelijkheid zijn voor zender X of X maar das wel een stream apart.

Inactief
    Anoniem

Aanvulling op @Shmoo: je kunt enigszins zappen, maar niet met één druk op de knop, maar met een paar drukken op de AppleTV afstandsbediening. Op die bediening zit ook geen Programma Op/Neer toets. Je loopt met de afstandsbediening door de programma-gids en dan kan je de (live)stream van een andere zender selekteren. Dit is dus “zappen” in de catalogus van uitzendingen, zowel live als terugkijken.

Bijdrager
    ro_me

Dank voor de reacties! Net zo als de iPhone app dus. Jammer want een zapfunctie is, volgens mij, wel te implementeren in het live gedeelte. Digitaal via je mediabox van ziggo kan het ook. Daar komen digitale streams ook niet allemaal tegelijk binnen.

Bijdrager
    Shmoo

Appels en peren qua verbinding.

Bijdrager
    polansky

<p class=”cite”>ro_me op 30 oktober 2019 om 14:32</p>
    Dank voor de reacties! Net zo als de iPhone app dus. Jammer want een zapfunctie is, volgens mij, wel te implementeren in het live gedeelte. Digitaal via je mediabox van ziggo kan het ook. Daar komen digitale streams ook niet allemaal tegelijk binnen.

Mediabox werkt op een andere manier die je niet met een streamingdienst kunt vergelijken.
    Je moet NL ziet zien als Ziggo Go en daar kun je ook niet zondermeer mee zappen.

Inactief
    Anoniem

Overigens zit er op de iOS app van nlZiet wel een Zap menu.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.