11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    FreFel

nl.Yelp.be

Beste allemaal, een vraagje ivm nl.yelp.be. Op deze site verschijnen soms ongepaste meldingen.

Heeft iemand een idee hoe dat men die ongepaste meldingen kan laten laten stoppen?

Bijdrager
    KarelWillem

‘ongepaste meldingen’ ??

En daar bedoel je mee?

Moderator
    Night

Ik vermoed allerlei onderstreepte worden (links) die naar vreemde sites doorverwijzen. Maar ‘correct me if I’m wrong’.

Bijdrager
    FreFel

Wanneer ik google open dan komt er een melding die ik hier niet kan herhalen wegens privé.

Iemand heeft via nl.yelp.be een bericht geplaatst dat persoonlijke schade kan toebrengen.

Wat het bericht juist is, is niet belangrijk. Ik zou graag weten hoe kan ik dat, laten, verwijderen. Via nl.yelp.be lukt het niet.

Bijdrager
    KarelWillem

Goed. Het is een beetje een vaag verhaal.

Wanneer je Google opent? Wat van Google?

Dus je ziet het niet op de site van nl.yelp.be, maar op…. http://www.google.com(??)

Bijdrager
    FreFel

Sorry dat ik zo onduidelijk ben. Het is inderdaad op nl.yelp.be.

Maar laat maar, het is vrij persoonlijk. Sorry voor de vraag. Ik zal het hier bij laten.

Bijdrager
    KarelWillem

Ach, je mag best het hoe en wat uitleggen.

Bijvoorbeeld dat je een review hebt geplaatst, waar mensen nu (ongepast) op reageren?

Bijdrager
    FreFel

Iemand heeft een kleine advertentie geplaatst buiten mijn weten maar die toch naar mij verwijst zonder mij te vernoemen.

Ik wil die gewoon laten verwijderen maar dat lukt niet.

Moderator
    Night

We zijn hier om je te helpen, niet om je belachelijk te maken. Iets meer duidelijkheid zou kunnen bijdragen om je de hulp te kunnen bieden die je klaarblijkelijk tóch nodig hebt.

Bijdrager
    FreFel

Ik heb zeker niet de indruk dat je mij belachelijk wilt maken. Het zou echter te persoonlijk worden om er nog mee verder te gaan.

Bedankt toch om jullie geduld.

Moderator
    Night

Ik zou in ieder geval kijken of je bij Yelp geen gebruik kan maken van een abuse-melding.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.