13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    jasperj

NL radio widget loopt achter

Ik heb het probleem dat mijn Radio Widget achter loopt als ik hem aanzet. Had vanmiddag bijvoorbeeld om ongeveer 16.15 het nieuws van 16.00 op radio 538. Is dit normaal?

Bijdrager
    PietjePuk

Lijkt mij niets mis met de widget want die regelt alleen de streams, als die achterlopen dan kan het voorkomen wat jij hebt.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Die van mij stottert terwijl ik met 1 MB download (per seconde).

Bijdrager
    Marius1976

Streams lopen meestal ‘iets’ achter. Zet je ‘echte’ radio maar eens aan, naast de stream.

Een verschil van een kwartier lijkt mij wel erg veel in dit kader. Weet je ook zeker dat het radioprogramma zelf ook niet wat vertraagd was, en dat het nieuws niet gewoon te laat werd uitgezonden?

Marius

Bijdrager
    Hajinick

Kun jij wel radio 1,2 en 3 openen ? want die geven bij mij een foutmelding

538 doet het wel ….

Bijdrager
    Ispank

arrowjazz doet het niet :(

Bijdrager
    Hajinick

is gewoon een waardeloze widget,,,,,,,,,

Bijdrager
    Marius1976

Ik begrijp het probleem al.

Jullie hebben een oude versie van die widget. Jullie hebben zeker die NL/Belgische versie?

Ik heb hier de widget 6.2 die alleen voor NL is. Radio 1, 2 en 3 enzo staan daar ook niet in.

Het is helemaal geen waardeloze widget, maar zelfs een heel erg handige, alleen zijn er zoveel verschillende manieren van streaming: die widget regelt dat niet. Ga maar klagen bij of de radio stations, of bij de quicktime / flip4mac makers. Die regelen namelijk het afspelen. Die widget stuurt gewoon quicktime ofzo aan.

Die Nederlandse widget wordt gemaakt door Thijs Bergervoet, en die zit ook hier op het forum.

De url is: http://www.radiowidget.tk/

Succes er mee.
    Enne niet meer dat ding afkraken, want ’t is gratis, en de maker is pas 14…

Marius

Bijdrager
    Ispank

Hij is tjil, alleen arrowjazz mijn lievelingsstation doet het dus niet:(

Bijdrager
    Hajinick

sorry hoor … reageerde een beetje vanuit mijn tenen …. vroeger deed radio3 het nml wel … en aangezien ik in frankrijk woon wil ik graag op zondagmorgen naar BNN luisteren en dat gaat al maanden niet meer

maar je hebt gelijk ..
    het is gratis
    en het is knap dat die jongen zo iets kan maken ….

:oops:

Bijdrager
    jasperj

Ik luister de laatste dagen radio via http://www.nederland.fm, dat werkt als een speer! Alle zenders op een pagina.

Bijdrager
    Hajinick

Ja perfect .. dank voor de tip ..

merkte overigens wel dat hij het in safari niet doet .. de website opent wel maar de streaming muziek komt niet door . In firefox overigens wel

Bijdrager
    Kees24

Ik heb ook het probleem van het ‘achterlopen’ hoorde net op RTL FM b.v. Coldplay en de aankondiging van het nummer, kom net 5 later terug en hoor hetzelfde nummer weer met dezelfde aankondiging.

Edit: ik hoor nu Coldplay voor de 3e (!) keer… terwijl op Nederland.fm met dezelfde stream iets compleet anders te horen is..

Haalt de Radio Widget bepaalde dingen uit een buffer?

Overigens gebruik ik versie 7.0 en verder altijd erg enthousiast geweest over deze Widget! Een van de handigste Dashboard Widgets in mijn ogen!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.