1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    dsdude

Nintendo Videocast

Hoi,

Ik zal eerst eventjes een korte introductie geven. Ik ben Sander, sinds januari 2007 ben ik begonnen met het maken van een Nederlandstalige Nintendo Podcast. In het begin ging het allemaal wat stroef, maar dat verbeterde naarmate de volgende afleveringen.

Nu zitten we ondertussen al bij de 4de Aflevering, die je gewoon kan kan downloaden via iTunes. Voordat ik het vergeet het gaat hier over:

http://www.n-only.com/

Ook is kritiek welkom, hoe we het aangenamer voor de luisteraars kunnen maken. Natuurlijk de content veranderen zal moeilijk gaan, aangezien het dus wel degelijk een Nintendo fanboy podcast is.

Maar nu, graag zouden we in de toekomst ook beginnen met een videocast. Natuurlijk is dat veel werk, en dat zie ik ook in. Maar nu, ik ben opzoek naar iemand die ervaring heeft met het maken van een videocast? Of bij het maken van video fragmentjes.

Ik heb dus raad nodig over hoe ik het best kan aanpakken. En iemand die zo van die animatie fragmentjes kan maken.

Zelf had ik al gedacht, als er iemand die fragmentjes maakt, en dan het beeldmateriaal dat ik heb aan elkaar hangen via iMovie. En uploaden, maar mss net iets te makkelijk om waar te zijn?

Over upload ruimte hoeven we ons voorloppig nog niet al te druk te maken, maar de videocast hoeft niet in HD kwaliteit te zijn hé.

Als er mensen zijn die geïnteresseerd zijn om een steentje bij te dragen, laat maar weten. (mailen kan ook naar: sanderdd “@” gmail.com

Geef maar opmerkingen etc. En kritiek waar we iets mee kunnen offcourse;)

Alvast bedankt

Sander

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.