14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    mooirood

Nintende Shuffle

Bijdrager
    DK master

:o zeker héél mooi

:D

Bijdrager
    Xigh

Vet, meer woorden zijn hier niet voor. Alleen is het een klein beetje onpraktisch dat de koptelefoonplug aan de zijkant zit.

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Leuk, zo is er ook een Nes met une mini inside.

Bijdrager
    tijn22
    ”Xigh”

Vet, meer woorden zijn hier niet voor. Alleen is het een klein beetje onpraktisch dat de koptelefoonplug aan de zijkant zit.

Dat is dus nu de bovenkant:)

Tres cool! Zwijmelend denk ik terug aan de tijd dat ik nog in groep 5 zat op de basisschool, elke middag naar huis rennend om samen met een vriendje Mario uit te spelen:)

Eigenlijk zou ik best wel graag weer zo’n Nintendo thuis willen hebben. Of nee, nog leuker de Super Nintendo:)

Bijdrager
    itachi

en dit vinden mensen dan mooi en vet?
    alleen omdat er zeker apple oordopjes bijzitten.
    elk mp3 apparaat dat op de markt komt wordt afgekraakt, maar een oude nintendocontroler met toevallig apple oordopjes is vet….

heel objectief hoor

Bijdrager
    A

Is dit leuk ?!!! Ik vind er maar niets aan.

Bijdrager
    mooirood
    ”itachi”

en dit vinden mensen dan mooi en vet?
    alleen omdat er zeker apple oordopjes bijzitten.
    elk mp3 apparaat dat op de markt komt wordt afgekraakt, maar een oude nintendocontroler met toevallig apple oordopjes is vet….

heel objectief hoor

Het zit ‘em juist NIET in die apple oordopjes! Het absolute rotsvaste design van de eerste Nintendo spelcomputercontroler i.c.m. een mp3 speler is gewoon erg geestig!

Ofwel:

‘you could walk down the street pretending to be playing with it, and ultimately be playing nothing! you’d confuse a hell of a lot of people!’

@Ashwin
    : dit is voor jouw tijd, geeft nix!;)

Bijdrager
    Xigh
    ”tijn22″
    ”Xigh”

Dat is dus nu de bovenkant:)

Tres cool! Zwijmelend denk ik terug aan de tijd dat ik nog in groep 5 zat op de basisschool, elke middag naar huis rennend om samen met een vriendje Mario uit te spelen:)

Eigenlijk zou ik best wel graag weer zo’n Nintendo thuis willen hebben. Of nee, nog leuker de Super Nintendo:)

Vriend van me heeft nog wel een liggen die hij niet gebruikt.
    Ik begrijp overigens wel dat het nu de bovenkant is, maar de meest praktische manier om hem in je broekzak te hebben is nog steeds in de breedte toch? Nu heb je dan de hele tijd die plug van je oordopjes opzij staan (in je been). Zo bedoel ik het.

Bijdrager
    @iMen

heeft die jongen hem zelf omgebouwd?
    wel gaaf bedacht dan! super…:)

Bijdrager
    A

Mooirood: Oke, als jij het zegt :wink: Ik vind het maar niets.

Bijdrager
    unox

Jawel, is iets unieks:D Vind het een leuk idee.

Bijdrager
    sammerman

Ik vind hem heerlijk retro

Bijdrager
    demandiebakt

@itachi

volgens mij vinden de mensen het gewoon leuk om te zien dat iemand aan het knutselen is geweest, en is de shuffle eigenlijk de enige relatie tot dit forum,

persoonlijk waren mij de ipod dopjes niet eens opgevallen, het gaat toch om de controller..
    dat is gewoon meesterlijk in elkaar gezet, en dit kon idd ook met een philips, of een sony, maar een shuffle heeft geen display en is lekker dun dus die past er goed in.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.