6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    error

Nine Inch Nails is een GarageBand

De nieuwe single ‘The Hand That Feeds’ van Nine Inch Nails is hier GRATIS te downloaden (70 MB) als… GarageBand bestand:

http://www.nin.com/current

Trent Reznor: “For quite some time I’ve been interested in the idea of allowing you the ability to tinker around with my tracks — to create remixes, experiment, embellish or destroy what’s there. After spending some quality time sitting in hotel rooms on a press tour, it dawned on me that the technology now exists and is already in the hands of some of you. I got to work experimenting and came up with something I think you’ll enjoy.”

Ik was al benieuwd wanneer de eerste serieuze artiest met iets dergelijks zou komen…

Bijdrager
    KarelWillem

Super dit. Heel leuk! Kun je lekker een eigen versie van hun nummer in elkaar schuiven.

Ik hoop dat meer artiesten dit gaan doen.
    Mooi om te zien hoe zo’n nummer opgebouwd is. Leren we ook weer van.

Bijdrager
    JWB

Nine Inch Nails is zo supercool! Het gekke is, is dat die maffe Amerikanen er ook helemaal mee weglopen…ze hebben zeker niet goed naar de teksten geluisterd!:lol:

De laatste CD ‘With Teeth’ is trouwens erg goed, al moet je hem wel wat vaker luisteren dan bijv. The Downward Spiral of Fragile, om ‘erin te komen’.

Bijdrager
    Freek.

Ik vind de aankondiging onder ‘Current’ op de index van de site van Nine Inch Nails al schitterend!

8) 8) 8)

Bijdrager
    Deskman

Die hele site is meer dan prachtig. Ik wou dat ik mijn klanten zo gek kon krijgen!

Bijdrager
    Double_UK

Werkt fantastisch. En dan heb ik nog wel Garageband 1.1.0 (!)
    Bij het opbouwen van de wavevormen in de samples kreeg ik wel eerst een hele zwik foutmeldingen (stuk of 50) Maar ik ben braaf OK blijven klikken tot ‘ie klaar was. Vervolgens bewaard (save as…) en nu doet ‘ie het prima.

Goeie song overigens.

:P

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.