1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Maverick9898

Nikon P90 of toch D3200?

Beste mensen,

recentelijk heb ik eens rondgeneusd op het net met betrekking tot fotocamera’s. Momenteel bezit ik een Nikon P90 (zo’n 4 jaar geleden gekocht) en dat is een uiterst fijn apparaat. Met name de grote zoom en de betrekkelijke goede kwaliteit voor de prijs maakt het gewoon een prima ding. Toch begint het bij mij een beetje te kriebelen om over te stappen op een DSLR. Ik merk bijvoorbeeld op mijn 27 inch iMac dat je dan toch ziet dat de kwaliteit van die P90 net niet goed genoeg is om écht mooi foto’s weer te geven.
    Nu zag ik dat Nikon de D3200 met een 15-105 MM lens aanbied rond de 500 euro, wat ik op zich geen slechte prijs vond. Maar ik heb niet enorm veel verstand van camera’s, dus ik vroeg me af wat jullie ervan vonden. Denken jullie dat ik het verschil ga merken tussen mijn huidige P90 en zo’n instap DSLR? Of zal ik die 500 euro gewoon in mijn zak houden en met die P90 doorschieten? Ik reis op zich best veel en maak ook vrij veel foto’s dus als ik de kwaliteit daadwerkelijk zie verbeteren zou het niet een slechte investering zijn.

Ik hoor het graag!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.