10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iJan

Nike + iPod Sport Kit

Heeft iemand al ervaring met de Nike + iPod Sport Kit? Werkt deze alleen met de daarvoor ontwikkelde schoenen van Nike of ook met andere loopschoenen. De speciale schoenen van Nike hebben een uitsparing in de zool van de schoen voor de sensor. Ik kan me voorstellen dat wanneer de sensor op een andere plaats in een andere loopschoen ook werkt. Is dat zo?

Moderator
    Koen van Tongeren

Ik zou zeggen: only one way to find out. T setje kost toch maar 29 euro?

Bijdrager
    cebe

Is die al beschikbaar de i pod nano met nikeschoen? Dacht in Belgie nog te moeten wachten.

Bijdrager
    ron can

Het werkt perfect. Ik heb de sensor gewoon in een sleutelhoesje op mijn schoen zitten. De sensor is erg nauwkeurig en het is erg stimulerend om te joggen met dit kitje. Eenvoudig te kalibreren en simpel om in te stellen op wat je wilt voor dat je gaat rennen.

Als je een beetje van joggen houd is eht het zeker waard om aan te schaffen.

Bijdrager
    macha

hrb de kit nu een week. in de sportschool op de loopband gebruikt.
    De calorie burn teller van de nike kit gaat sneller dan die van de loopband.
    weet nu ff niet welke teller juiste waardes aangeeft maar ik neigf eraar de nike gelijk te geven.
    verder is het erg stimulerend om een target in te stellen en je coach horen aangeven hoeveel je al hebt verbrand of nog hebt te gaan. een maal thuis zie je in een zip je prestaties weergegeven. erg leuk e handig.
    bij mij werkt t allemaal extra motiverend.

Bijdrager
    GIJay
    ”cebe”

Is die al beschikbaar de i pod nano met nikeschoen? Dacht in Belgie nog te moeten wachten.

In de United brands in Antwerpen liggen ze al dus lijkt mij dat ze op wel meer plaatsen te zoeken zijn.

Er is een reuze topic over dit onderwerp op het forum, even zoeken geeft je al heel wat meer gebruikerservaringen (meer dan 10 blz).

Bijdrager
    Drukker

Nike+ werkt lekker motiverend, dus je loop wel vaker:
    Alleen de Nike+ armband is wat minder je ziet je scherm niet meer en de Nano oordopjes zitten bij niet lekker, ben nog op zoek naar andere (moeten buiten geluid/verkeer niet uitsluiten) b.v. Philips/Nike oordoppen. Ik heb wel de Nike+ zoom schoenen erbij, wel een overgang voor mij van Asics. Als er meerdere gebruikers zijn kunnen we misschien een competitie op zetten, wie haalt de eerste target 500 km.?

Gidi

Bijdrager
    ron can

Mocht je niet een van die mooie nike shirts met kabel geleider hebben, dan kan je ook heel simpel een clipje aan je koordje van je oordopjes. Dan ben je het gewicht van het koord kwijt en je hebt geen irritant getrek aan je oortjes. Ik gebruik een clipje van mijn telefoon oordopje.

Bijdrager
    Matthias91

Eerst mijn excuses voor het opnieuw ophalen van een oud topic, maar het leek me de moeite niet om een nieuw aan te maken;)

Ik ben van plan een Nike+ sensor te kopen voor mijn iPod Touch. Als ik anders ga lopen, neem ik echter nooit mijn ipod mee en ik heb dus geen armband of iets dergelijks er voor.
    Ik vraag me nu af of hij nog prima samenwerkt met de sensor als ik hem los in mijn broekzak stop?

Bijdrager
    jobz

Nice kick! Zolang iPod en Nike+sensor verbonden zijn is er geen probleem. Kunnen dus prima samen los in de zak.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.