22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    appleimacg5

nike + ipod challenge.. Wie doet mee ?

Challenge :

Loop jij met mij 100 km in 6 weken ?
    Vermeld hier dan je email en ik voeg je toe….
    Vrijdag 20 oktober a.s. zal de challenge starten….

Voor meer info zie nikeplus.com

Bijdrager
    iDog

Heb je daar 6 weken voor nodig ?? Elke avond een half uurtje en je bent na twee en een halve week al klaar..

Ik zou graag meedoen, maar heb nog geen nike+ kit.. (en het is nog geen 5 december.. ).. 8)

Bijdrager
    appleimacg5

klopt…. Maar de discipline om iedere avond al te gaan is misschien wel een beetje voor de meesten denk ik toch ?

Bijdrager
    iDog
    ”appleimacg5″

klopt…. Maar de discipline om iedere avond al te gaan is misschien wel een beetje voor de meesten denk ik toch ?

dan heeft mijn vrouw misschien toch gelijk als ze me voor gek verklaart als ik iedere avond weer zwetend terugkom:o

semi-ontopic : die nike+ kits, zijn die ondertussen al ergens in een normale sportwinkel te halen (Intersport ? ) of moet je daarvoor nog altijd bij een Applestore terecht ?

Bijdrager
    appleimacg5

nike town rotterdam en amsterdam ook.
    En via perrysport.nl

Bijdrager
    iDog

Zal es zien of ik nog ergens voor komende vrijdag zo’n set kan vinden. Bij perrysport 2 weken levertijd..

Probleem is dat ik in het verre zuiden woon en om even naar r’dam/a’dam te gaan voor zo’n setje..

Moest het lukken, dan doe ik graag mee. Kon trouwens op de website niet zoveel vinden van de challenge.. of is het iets wat jij zelf organiseert ?

[size=7:3eb9f1dbf3]moest je toevallig in de gelegenheid zijn om zo’n setje te kopen voor me en op te sturen, dan zou ik natuurlijk wel mee kunnen doen:) [/size:3eb9f1dbf3]

edit : na 4 winkels hier in de buurt te hebben afgebeld (waarvan ik bij 3 moest uitleggen wat een nikeplus-kit was (“Voor welke sport is dat, meneer?”.. aaaaargh) geef ik het op. De laatste winkel wist me te melden dat zij de schoenen en de setjes vanaf eind dec / januari zouden hebben, dus dat bevestigt het vooroordeel dat we hier in het Zuiden achterlopen op de rest van NL maar weer eens…

Bijdrager
    appleimacg5

je kan zelf challenges bedenken en dan nodig je anderen uit om deel te nemen.
    Ik ben me zelf nog af aan het ragen of er ook grote openbare challenges zijn…

http://perrysport.nl/index.asp?strPageType=nieuwsitem&intNieuwsitemID=50

Bijdrager
    Gies

iDog, ik kan wel zo’n zetje voor je kopen en het opsturen. Een probleem, ik kan voorlopig niet voorschieten. 24 oktober komt de studiefinanciering weer binnen dan kan het wel. Maar misschien is het dan al te laat. :(

Laat maar weten…

Bijdrager
    thugdre

kan je ze in belgie al kopen?

Bijdrager
    iDog
    ”Gies”

iDog, ik kan wel zo’n zetje voor je kopen en het opsturen. Een probleem, ik kan voorlopig niet voorschieten. 24 oktober komt de studiefinanciering weer binnen dan kan het wel. Maar misschien is het dan al te laat. :(

Laat maar weten…

Ik heb je een pmetje gestuurd:)

Bijdrager
    jumper
    ”thugdre”

Online in de Belgische Apple Store zijn ze te koop.

Bijdrager
    fistkikker

Ik mis in de poll de optie: waarom zit er in godsnaam een poll bij dit topic?

Enne… count me out.

Bijdrager
    iDog
    ”thugdre”

net even wat rondgebeld. In Antwerpen :

http://www.clinicantwerp.com/clinic.htm

open tot 18.30

receiver: 30 euro
    schoenen : 100 euro

alles op voorraad

ze hebben ze ook bij United Brands, maar daar kost de receiver om de een of andere vage reden 10 euro meer. Morgen even langs bij Clinic in A’pen dus:)

Bijdrager
    appleimacg5

Ik kan de aanvragen niet goed meer aan. Wellicht een leuk idee om er een artikel aan te wijden en zelfs eens een echte MACOSX-CHALLENGE te houden ?
    Bijvoorbeeld wie legt de eerste 200 km af of zo iets…..

Misschien een leuke prijs aan verbinden zoals een armband voor de ipod of zoiets ? Of nog beter een nieuwe nano ? Als iedereen 2 of 3 euro inschrijfgeld betaalt kan daar de prijs van betaald worden of zo. Dan heb je maar 50 mensen nodig…. Zouden er uberhaupt 50 mensen zijn die een ipod nike+ kit hebben ?
    Iemand andere ideen ? Laat het weten dan aub.

Bijdrager
    djdnl

Ik ben er op dit moment mee bezig om het setje compleet te krijgen, ik hoef alleen nog maar de schoenen, de receiver en de nano… Helaas alles nog, maar ik ga dit weekend aan de slag om het bij elkaar te verzamelen. Count me in for the game!!!!

Update’je

* Schoenen besteld
    * Ontvanger besteld

Nu alleen nog even die rode ipod, is die al te verkrijgen guys?

Bijdrager
    xpumax

Ik heb de ontvanger besteld ! :lol:
    Kga het eerst zonder de nike schoenen proberen.
    Ik vind 100 euro voor nieuwe schoenen wel veel terwijl ik nog net nieuwe gympe heb. :?

Bijdrager
    buckshotdelafunk

Als je niet onmiddelijk 100 euro wil uitgeven aan nieuwe Nikes of wat meer info en tips wil over het gebruik van de “Nike + iPod sportkit” kan je hier heel wat opsteken.

Bijdrager
    lowfi

Nauwkeurigheid is wel een stuk lager op die manier.

Bijdrager
    xpumax

Ik heb de schoenen toch bestelt. Ze zitten heerlijk ! :lol:

Bijdrager
    Zeikhoff
    ”lowfi”

Kun je dat ook (technisch) onderbouwen?

ik gebruik de sensor met een shoepouch (heb er nog een paar liggen voor de geinteresserde) en de afwijking tussen wat de sensor meet en de km-aanduidingen langs het pad vallen zeer duidelijk binnen de marges die ook gelden voor de sensor in de NIKE+ schoenen…

ik snap de marketingtrucs wel (en als ik die schoenen speciaal had gekocht zou ik ook tegen mezelf zeggen dat dat beter was), maar volgens mij is het grote BS. Behalve als je gaat klooien en er veel speling in het ding zit of demping, zodat de sensor niets merkt.
    Maar met de neoprene shoepouch strak op de veters, is er echt geen vershil…

Bijdrager
    m0217585
    ”Zeikhoff”
    ”lowfi”

Kun je dat ook (technisch) onderbouwen?

ik gebruik de sensor met een shoepouch (heb er nog een paar liggen voor de geinteresserde) en de afwijking tussen wat de sensor meet en de km-aanduidingen langs het pad vallen zeer duidelijk binnen de marges die ook gelden voor de sensor in de NIKE+ schoenen…

ik snap de marketingtrucs wel (en als ik die schoenen speciaal had gekocht zou ik ook tegen mezelf zeggen dat dat beter was), maar volgens mij is het grote BS. Behalve als je gaat klooien en er veel speling in het ding zit of demping, zodat de sensor niets merkt.
    Maar met de neoprene shoepouch strak op de veters, is er echt geen vershil…

Ik bevestig ook de sensor tussen mijn veters. De uitgemeten afstand hier thuis van een gekend rondje is 1360 m. De sensor geeft 1350 m aan. Dus dat verschil valt heel goed mee.

Greetz

Bijdrager
    mekker
    ”lowfi”

heb het sensortje gewoon in de tong van m’n (asics) schoen gestopt, helemaal onderin tong opengeknipt en daarnaa weer dicht genaaid, daarna ronde van 1000 m op de hardloopbaan gecalibreerd. , vervolgens drie rondes gelopen in verschillende snelheden om te contoleren, één ronde precies 1000 meter, één 1001m en één 998 meter. lijkt me redelijk accuraat.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.