7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Frank Visser

nike+ i.c.m. ipod of iphone

Hallo allemaal!

Mijn vriendin wordt alweer bijna 18, en wat moet ik haar nou geven?
    Ik ben erg creatief en heb leuke/lieve dingetjes om erbij te geven maar het ‘echte’ cadeau vindt ik nog lastig.
    Nu loopt zij graag hard en dat doet ze met een simpele hardloop app via haar iPhone.

Nu zat ik te denken en te snuffelen op internet, Apple werkt samen met nike. Dus ik rondsnuffelen maar er komt eigelijk maar weinig informatie boven drijven. Stel ik zou haar iets cadeau doen met hardlopen, Wat zou dan een leuk setje zijn?

Ik lees dingen over dat de ipod nano/shuffle perfect zijn om hard te lopen i.c.m. nike+ echter heb je daar weer nike schoenen bij nodig voor de ontvanger.. Nu heeft ze al een iPhone dus heeft ze dan alleen de app nodig? Maar wil haar toch wat meer ‘proffesioneels’ geven. Een iphone is namelijk wat onhandiger mee te nemen met hardlopen. Ik lees zoveel over de nike+ maar tegelijk ook weer zo weinig diepe informatie.

Heeft iemand ervaring met een iPod/iPhone i.c.m. Nike+?
    Of heeft iemand een ander goed alternatief met hardlopen?

Ben benieuwd wat jullie ervaringen en ideeën zijn, maakt niet uit wat!
    budget voor ‘grote’ cadeau: max. 150,-

Bijdrager
    Hansi2124

Harrdloopschoenen van Nike Air (ik heb Pegasus 25) heb je voor plm. €100
    Dan nog een sportband die je om je arm doet waar de iPhone in geplaatst wordt voor iets meer dan €12,00
    (bij de leverancier ABCstore is hij zelfs voor dat geld incl. verzendkosten)
    Gratis app Running van Nike+.

Werkt prima!
    En je blijft mooi binnen je budget.

Bijdrager
    Frank Visser

Dankje voor je snelle reactie Hansi,

Die running app, is die alleen in het engels? Totaal geen probleem voor haar maar NL zou toch wat ‘lekkerder’ werken omdat dat gewoon onze taal is.
    Verder zie je daar alleen de afstand, gemiddelde en tijd mee? Zoals ik al aangaf zou ik graag wat ‘professioneler’ willen voor haar. En wat doet de app tijdens het hardlopen? Leest die informatie op? Hoever je al bent, hoever je al gelopen hebt? Ben gewoon erg nieuwsgierig en ondanks ik toch veel google en bij nike / apple zelf kijk kom ik er niet echt uit.

Bijdrager
    Niels

Is de Nike+ Fuelband SE niets voor haar: http://nikeplus.nike.com/plus/mobile

Bijdrager
    Hansi2124
    Frank op 31 januari 2014

Dankje voor je snelle reactie Hansi,

Die running app, is die alleen in het engels? Totaal geen probleem voor haar maar NL zou toch wat ‘lekkerder’ werken omdat dat gewoon onze taal is.
    Verder zie je daar alleen de afstand, gemiddelde en tijd mee? Zoals ik al aangaf zou ik graag wat ‘professioneler’ willen voor haar. En wat doet de app tijdens het hardlopen? Leest die informatie op? Hoever je al bent, hoever je al gelopen hebt? Ben gewoon erg nieuwsgierig en ondanks ik toch veel google en bij nike / apple zelf kijk kom ik er niet echt uit.

De app is in het Engels, maar kan onze maten en tijden weergeven. Je kan inderdaad instellen dat je tussentijds de afgelegde afstand, tijd, gemiddelde afstand door een stem laat weergeven.
    Ook is de app automatisch tijdelijk te stoppen als er gebeld wordt.

De app is gratis, dus uittesten kost niets…..

Bijdrager
    Frank Visser

Zeker, dat ga ik ook doen.
    Ik dacht jij als gebruiker kan het mij snel en fijn uitleggen.
    Scheelt dat die onze tijd en maten gebruikt, hartelijk dank voor je uitleg.
    Ik wacht nog even andere reacties af en ga zelf nog wat rond snuffelen.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

Hardloopschoenen Pegasus 28 voor 72 Euro (outlet Roermond) de app van internet (engels maar wel in KM en niet in miles) voor niks en een Tune Belt sport armband en je kan gaan rennen……..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.