8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Drukker

Nike+ en iPod

Ik ben sinds een paar weken in het bezit van een Nike+ set, maar……
    – Hoe regel je het volume tijdens een “workout”? (kan dit eigenlijk dit wel?)
    – Is het mogelijk om van afspeellijst te wisselen tijdens een “workout”? (Ik maak nu thuis eerst een nieuwe afspeellijst voor een nieuwe “workout” en gebruik deze dan.)
    – 1x meegemaakt dat het drukken op de “center” knop het geheel in een pauzestand zet i.p.v. de ingestelde “powerssong”.
    – Ook 1x gehad dat: bij het oproepen van je tussentijden, dit 2x door elkaar gesproken hoorde.
    – Hoe en waar draag jij het kabeltje van je oordopjes zodat deze zo comfortabel mogelijk zit tijdens het lopen? (nu voorlangs en vastgezet met een veiligheidsspeldje)
    – De bijgeleverde Nano-oordopjes zitten niet echt lekker tijdens het lopen, maar welke wel….?
    Voordeel van het Nike+Nanohoesje, het zit geheel zit wel goed, maar eenmaal om je arm ben je het zicht op je scherm en gedeeltelijk je bediening kwijt.

Maar ik ken nog niet alle mogelijkheden en de handleiding (Eng./D./Fr.) geeft ook niet allijd antwoord op mijn vragen..

Wat zijn jouw ervaringen en aanvullingen voor deze module?

Gidi

Bijdrager
    Turbanus

Het moet goed werken, want Marie-Claire had een heel positief verhaal over haar ervaringen…. Meestal worden dit soort punten welmeteen naar voren gehaald als ze zijn opgevallen, maar niets daarover in Tros-Online van vorige week.

Bijdrager
    Drukker

Ik ben juist heel positief….. maar zoals ik aangaf, nog niet alle mogelijkheden ken.
    Vaak blijkt juist dat er meer inzit dan de handleiding ons verteld en die zoek ik juist.

Gidi

Bijdrager
    Uxmal

Hoe bestel ik dat ding eigenlijk? Tijdje in Afrika geweest, maar nu terug nog immer niet te koop in NL? :oops:

Bijdrager
    phoebe

@ Uxmal: hij is in ieder geval al te koop bij het nike center in R’dam.

@ Drukker: kom op he, ooit gehoord van gewoon testen terwijl je niet aan het hardlopen bent?!?!
    Het is echt supersimpel! Ik zal even per ding proberen antwoord te geven.
    Hoe regel je het volume tijdens een “workout”? (kan dit eigenlijk dit wel?)
    Gewoon zoals normaal, met je clickwheel. Alleen zie je het niet.

- Is het mogelijk om van afspeellijst te wisselen tijdens een “workout”? (Ik maak nu thuis eerst een nieuwe afspeellijst voor een nieuwe “workout” en gebruik deze dan.)
    menu knop > wijzig muziek. En je workout staat gewoon even op pauze terwijl je van muziek wisselt.
    ook kan je gewoon op het >>| knopje drukken, dan gaat ie gewoon naar het volgende nummer.

- 1x meegemaakt dat het drukken op de “center” knop het geheel in een pauzestand zet i.p.v. de ingestelde “powerssong”.
    tja. foutje moet kunnen. Daar heb ik nog geen probleem mee gehad. Maar 1 x is ook niet erg.

- Ook 1x gehad dat: bij het oproepen van je tussentijden, dit 2x door elkaar gesproken hoorde.
    zelfde antwoord als net.

- Hoe en waar draag jij het kabeltje van je oordopjes zodat deze zo comfortabel mogelijk zit tijdens het lopen? (nu voorlangs en vastgezet met een veiligheidsspeldje)
    ik heb geen last van dat ding.
    - De bijgeleverde Nano-oordopjes zitten niet echt lekker tijdens het lopen, maar welke wel….?
    Koop sportoordopjes, ben jij ook weer blij.
    Voordeel van het Nike+Nanohoesje, het zit geheel zit wel goed, maar eenmaal om je arm ben je het zicht op je scherm en gedeeltelijk je bediening kwijt.
    Als je weet hoe je ipod enzo werkt, is dat absoluut geen probleem. Gewoon goede afspeellijst verzorgen en klaar is kees.
    ik wens je veel succes met lopen en met je ipod :)

Bijdrager
    Drukker

“Gewoon” testen als aan het hardlopen bent? Valt niet mee… Maar even “droog” oefenen heb ik wel gedaan en het volume is inderdaad te regelen, maar gaat een beetje lastig omdat de nano in het hoesje zit. en je niet kan zien wat je doet, is “oude” hoesje makkelijker?
    Als je bezig bent met een workout (wedstrijd) zet je niet graag je chrono op pauze. Een keer een foutje is helemaal niet zo erg, kan ook door mij zelf zijn veroorzaakt zijn (beginners…).
    Bij mij trek het kabeltje een beetje tijdens het lopen aan de oordopjes waardoor deze los schieten, opgelost door het kabeltje met een speldje vast te zetten aan mijn shirt. Ik zal eens gaan zoeken naar goede oordopjes……..voorstel welke, geluidskwaliteit minder belangrijk dan draagcomfort.
    Maar de Nike+ is verder een leuke trainingspartner.

Bijdrager
    Roelsw
    ”Uxmal”

Hoe bestel ik dat ding eigenlijk? Tijdje in Afrika geweest, maar nu terug nog immer niet te koop in NL? :oops:

heb zelf al een tijdje een, maar nu ook gewoon in NLD te verkrijgen bijv bij: http://www.run2day.nl/winkel_nieuws.php?id_news=658&winkel=Rotterdam
    Ook Nikeplus website heeft nu appart gedeelte voor europa en leadershipboards voor NLD etc.

Bijdrager
    Uxmal

Goed dat ze verkrijgbaar zijn bij de hardloopwinkels. Maar natuurlijk wel uien dat Apple gewoon schijt heeft aan NL. :wink:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.