8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    mrmacfreakie

Night shift met Random reader

Goedenavond,

Zojuist probeerde ik een betaling te doen via de Rabobank. Ik wilde de kleurcode te scannen met de Random Reader. Dit is echter niet gelukt omdat Night shift zich om 21:30 had ingeschakeld, na uitschakelen lukte het scannen wel.

Zijn meerdere mensen dit ‘probleem’ al tegen gekomen?

Moderator
    Raymon Mens

Ja, dit is mij ook al eerder opgevallen. Met F.lux ging het op de Mac ook altijd fout. Best irritant…

Bijdrager
    ocramarco

Maar wel logisch. De kleuren vallen nietenld heeft binnen de marges die rabobank gesteld heeftom het zo veilig mogelijk te houden.

Bijdrager
    GoeieDag

Bij F.lux ging het in het begin fout, en later niet meer, voel me op (met dezelfde instelling).
    Night Shift laat het inderdaad weer fout gaan. Nou ja, kleine moeite om NS even uit te zetten.

Bijdrager
    Shmoo

Als je geld overmaakt wanneer Night Shift al geactiveerd is dan zullen het wel duistere praktijken zijn waar je mee bezig bent die het daglicht niet kunnen verdragen.

Bijdrager
    T-sec

Ik werk met Rabo en ING en vind ondanks het vernuftige Rabo reader kastje de ING prettiger werken.
    Je hebt bij de ING geen losse hardware en de ING App is ook niet alles kwijt na een update.
    De Rabo App al meermaals compleet opnieuw in moeten stellen na een update, irritant en tijdrovend.

Bijdrager
    computer space

Mooie reden om van bank te switchen. ASN is goedkoopste met rente op lopende rekening. Hoewel ik Triodos het veiligste blijf vinden, hun random reader ding is namelijk NIET random, en dat is fijn: bij hoge bedragen is bedrag en rekeningnummer invoer, en heb je dus controle. Bij zo’n abstracte foto is het maar hocus pocus.

Bijdrager
    essiw

^En ASN investeert ook nog eens in betere praktijken dan ING en RABO enz. die soms wel in erg vreemde praktijken investeren (genoeg krantenartikelen over te vinden). Het enige waar je rekening mee moet houden is dat ze geen eigen filialen hebben waar je even langs kan gaan (ze zijn een dochterbedrijf van SNS)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.