6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Filip

Nieuwste versie Final Cut Pro X crasht op 'transition' menu :

De nieuwste versie van Final Cut Pro X (release ong.nov.2016) crasht, blokkeert van zodra het venster ‘transitions’ wordt geselecteerd. Ook de Mac houdt het voor bekeken, telkens op datzelfde punt. Met de muis over de nieuwe ‘flow’ functie in transitions doet de boel al crashen ? Updates uitgevoerd, nieuwste Sierra OS ge├»stalleerd, probleem blijft. Ik wil de vorige versie terug.

Iemand een idee of kennis van deze ‘bug’ ?
    Groeten

Bijdrager
    Hansi2124

Nee, dat heb ik niet.
    Het zou kunnen zijn dat je een Transition hebt geïnstalleerd die niet meer compatible is met de nieuwste versie van FCPX.
    Haal de Transitionsfolder weg uit Films/Motion Templates en zet ze een voor een weer terug. Elke keer weer even testen totdat je de boosdoener te pakken hebt.

Bijdrager
    Hansi2124

En is dat gelukt?:angel:

Bijdrager
    Filip

Beste,

Ik heb je raad uiteraard opgevolgd maar helaas is het probleem(de serieuze BUG) niet opgelost.:-(
    Groeten!
    Filip

Bijdrager
    Hansi2124

Probeer dan eens vanuit je gastaccount FCPX op te roepen. Misschien gaat het daar wel goed.

Bijdrager
    Filip

Beste,

merci voor ’t advies maar dat hebben de mensen van Apple Care ook al voorgesteld en is getest, maar het helpt allemaal niets.:-(

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.