12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    lord anubis

Nieuwste Safari topsites en andere vouten

Hoi,

Ligt het aan mijn computer of…

Ik heb vandaag de laatste Safari 6.0.4 gedownload.

Als ik op de topsites icoon klik krijg ik niet de topsites. Blijft hangen op de huidige pagina.
    Als ik een nieuwe tab open krijg ik mijn topsites ( zo ingesteld ). Klik ik op een van de topsites dan gaat hij daar naar toe, maar klik ik op vorige pagina of op het topsites icoon, krijg ik ook hier geen topsites.

Als ik een tab open en een pagina in type, deze geladen is en ik klik dan een andere tab aan blijft de vorige tab url staan. Doe ik refresh dan wordt de verkeerde pagina geladen.
    Tevens gebeurd het regelmatig dat de url balk leeg blijft na het opnieuw starten van safari terwijl wel de juiste pagina geladen wordt.Klik ik op een link op die bewuste pagina, dan wordt die wel geladen. Ga ik terug dan wordt de vorige url niet gevonden.

Ik werk met Lion.

Iemand? of ben ik gebeten dooer Lion en moet ik mij zorgen maken om mijn gezondheid?

Bijdrager
    recoiller

Persoonlijk zou ik snel overstappen van Lion naar Mountain Lion. Mijn persoonlijke ervaringen met Lion zijn dramatisch. Misschien dat het na updates nu beter is maar ik was blij dat ik van Lion af was na Mountain Lion. Apple heeft veel rommel in Lion weer terug gedraaid in Mountain Lion.

Jouw problemen herken ik niet, wel merk ik dat de laatste versie van Firefox buggy is. Vaak heb ik een tijdelijke freeze en vaak start ik op en geeft Firefox aan dat hij de sessie wil herstellen. Ik merk dat anderen dat probleem ook hebben.

PS. Ik dacht dat je “Vouten” opzettelijk fout had geschreven.. of toch niet?

Bijdrager
    Rickje

Ga jij je eens even heel snel schamen.

Bijdrager
    Nautdeapplefan
    Rickje op 25 april 2013

Misschien heeft hij dyslexie?;)

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Dan nog moet die zich gaan schamen. Iedereen heeft tegenwoordig toch dyslexie als ze een spelfout moeten verklaren?

Bijdrager
    nookie

Welnee, ik gok een bewust voutje in de titel, kijkend naar de rest van zijn verhaal.

Bijdrager
    1984
    Rickje op 25 april 2013

Geweldige bijdrage….bedankt , probleem opgelost.

Bijdrager
    lord anubis

Vouten was dus expres. Dacht dat dat wel duidelijk zou zijn, in ieder geval blijkbaar wel voor sommigen.
    Maar i.p.v te zeuren over dit soort dingen, hadden types zoals b.v Rickje, ja jij, niet beter iets nuttigs kunnen inbrengen. O, das waar dat kunnen ze niet. Zeikerds zijn dus ook hier op dit forum flink vertegenwoordigd.
    Ik sluit me aan bij wat 1984 schreef.
    Recoiller, i.i.g bedankt voor je inbreng, maar is Safari voor beide versies niet gelijk?

O jee ik heb das geschreven. Krijg ik daar vast wel weer gezeik over. Maar wel lekker bier.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@lord anubus,

Hier de zoveelste zeikerd, wat zijn vouten??????????

nooit van gehoord, dit forum gaat over Mac vragen, niet over vouten…. dit topic is dus nutteloos

Inactief
    Anoniem

Ricky moet even door een grote meneer in de bips genomen worden. Anders wordt ie wel als eerste tegen de muur gezet als straks de revolutie uitbreekt. Ik denk dat Steve het met me eens zou zijn.

Bijdrager
    Rickje

Die grote meneer ben jij in ieder geval niet, THX. Uiteraard zal ik een van de eerste zijn die tegen de muur wordt gezet, want kritiek mag natuurlijk niet en je kunt beter dezelfde mening als de meerderheid hebben…

Ik las het bericht van de TS dat netjes verzorgd was, dus ik sloot dyslexie uit. En ja.. dan is ‘vouten’ toch wel opmerkelijk, zeker ook gezien ik niet de ‘woordgrap’ in vouten zie, icm het bericht. Hooguit het herhaaldelijk gebruik van ‘vorige’.. maar als dat ‘fouten’ -> ‘vouten’ maakt.. juist.. ja.

Bijdrager
    lord anubis

Herhaaldelijk gebruik van vorige?:?: Twee keer zo te zien en de eerste keer noem ik de knop bij naam.

Enne, over kritiek en je meerderheid verhaal…., jij was de eerste. Voordat Nookie en 1984 reageerde behoorde jij tot de meerderheid met je kritiek.
    Hele opgave om jullie in te houden, toch? Spuitje 11 joopjejoopjejoopje uit verveling er ook nog even erbij. Overleven jullie het koningslied wel?

Goh, dat niemand begint over het woord ‘dooer’ wat foutiev:oops: geschreven is.

De rest bedankt, fijn weekend, mei vakantie en feestdagen verder.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.