4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    petermac

nieuwste iPod opladen met firewire

Hoi.

Mijn iPod 4G (met zo een blauwzwart scherm) is een hele tijd geleden gesneuveld. Nu heb ik zo een fancy nieuwe iPod met video, zo het allernieuwste model.

Bij mijn oude iPod zat zo een muurstekker met een firewirekabeltje. Ik weet dat ik niet meer kan synchroniseren met firewire, maar kan ik de firewire muurstekker nog gebruiken om de iPod op te laden? Dat zou tof zijn om in bed onder de dekens video’s te kijken, terwijl de iPod is aangesloten op het stroomnet.

Ik heb het net even geprobeerd, en het ging, de iPod begon op te laden, maar ik ben een beetje bang dat ik mijn nagelnieuwe iPod stuk ga maken.

Dus daarom de vraag: kan dit kwaad? Ik ga echt geen usb muuroplader kopen als deze nog even goed is hoor…

Moderator
    unSOUND

Ja hoor, dat kan gewoon. Daarom heeft Apple ook die speciale kabel gemaakt met zowel een USB als een FireWire kabel gemaakt: Zodat je hem op de computer kunt aansluiten via USB, en tegelijk kunt opladen via FireWire.

Bijdrager
    ragoooon

Het werkt inderdaad perfect, dus je helemaal geen zorgen maken dat ie stuk gaat.

Bijdrager
    petermac
    ”unSOUND”

Ja hoor, dat kan gewoon. Daarom heeft Apple ook die speciale kabel gemaakt met zowel een USB als een FireWire kabel gemaakt: Zodat je hem op de computer kunt aansluiten via USB, en tegelijk kunt opladen via FireWire.

Ik weet totaal niet hoe dat in zijn werk zou gaan, maar dat is wel heel tof!

Bedankt!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.