8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iJuggle

Nieuwste iMac, wat zal ik kiezen?

daar is hij dan!

Wat zal ik doen:
    24 ” staat vast.
    allen
    of de 2,93 versie en dan aanpassen naar 1tb en betere video kaart. NVIDIA GeForce GT 130 512MB. € 1.924,00
    of 3,09 versie en dan is het voordeel dat ik niet langer hoef te wachten. € 2.099,00

en als ik het ;grote’ TB wil, moet ik dan als nog langer wachten?

Lucas

Bijdrager
    Lazy B

Jezus, alsof de wereld morgen vergaat.

Bijdrager
    sven-

Beste OMT leden, bereid je voor: er zijn nieuwe Apple producten, dus de “wat moet ik kiezen”-vragen zullen weer komen, in grote mate!:evil:

Wel mijn advies aan ieder die een iMac 24″ neemt: ga voor de Radeon 4850, en niet voor die GeForce kaarten van nVidia.

Bijdrager
    MrPeanut02

ik zou de 3,06 versie nemen, met NVIDIA 512mb en als je veel opslag nodig hebt 1tb, maar ik vind 640gb al voldoende

Bijdrager
    paulhek

Gezien je leeftijd neem ik aan dat papa hem betaalt? :wink:
    Dan nam ik mooi de duurdere…
    Sjeee.. Ik heb mijn 14 jarige neefje blijgemaakt met een ‘oude’ iMag g4… haha Stille armoe?

Moderator
    Night
    ”Lazy

Jezus, alsof de wereld morgen vergaat.

Dan heb je d’r ook niets meer aan;)

Verder begint dit soort topics een soort Lounge hype te worden.
    Dus misschien maar in de Lounge verder.

Bijdrager
    trabant

De lounge is geen vuilnisvat waar je alles maar kunt dumpen! Ik woon er verdorie!

Ik zou -nu het nog kan- de vetste nemen. Dat heb ik in 2004 ook gedaan en ik heb er nog dagelijks plezier van. Je zult er immers de hele crisis mee door moeten komen.

De geheugenupgrades haal je elders, maar je bewaart wel de originele reepjes zolang je garantie hebt (je krijgt ze toch amper verkocht, want iedereen heeft dat standaardgeheugen er toch al in zitten).

Moderator
    Poezenbeest

Ja… en dan ons vragen wat wij zouden adviseren, zonder ook even aan te geven wat je er mee gaat doen…

Kijk toch liever eerst eens naar andere topics… zo uniek is de vraag niet… en als je advies wilt, moet je vooral aangeven wat je dilemma’s zijn… Anders is elk antwoord totaal onzinnig. “Ik wil een Mac, maar welke zal ik nemen?” Je hebt zes soorten… voor de rest is het een kwestie van budget…

Maar goed, het zoveelste topic over deze vraag… Neem voortaan iets meer moeite om een originele vraag te stellen…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.