6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Yannes

Nieuwsgroepen download fail

Ik gebruik momenteel Sabnzbd+ om files te downloaden en uit te pakken. Dus ik probeerde Crysis te downloaden. Alles ging goed, 2 corrupte files (0.4 mb te weinig), maar Sabnzbd+ checkte de files niet en begon gewoon voor 500 mb aan extra pars te downloaden om het te repareren. Nadat die alle pars heeft gedownload, repareerde die hem niet, maar pakte die hem uit met als gevolg “crc error”.

Dus ik probeerde Macpar Deluxe om hem te repareren en uit te pakken. En hij laadde de files niet in het programma, ze waren “allemaal in orde”.

Nu heb ik het ook met andere uitpak programmatjes geprobeerd (op Mac OSX) en dat lost niets op.

Dit is de eerste keer dat dit gebeurt, dus ik heb geen idee hoe ik het oplos. Iemand een idee?

Bijdrager
    jimeh

lekker illigaal bezig jonguh

Bijdrager
    Yannes

Hier is niks illegaals aan jonguh. Help me of ga ergens anders spammen :sealed:

Bijdrager
    Emanresu

Zonder in te gaan of dit illegaal is of niet.

CRC is een totaal andere manier van foutdetectie en correctie als par(iteit). Lees je even in in die twee en misschien dat dat je verder helpt.

Bijdrager
    Yannes

Hmm, de par2’s om het te repareren zijn volgens mij ook beschadigd. Oftewel, dat wordt even een andere downloaden dan maar.

Moderator
    unSOUND
    Yannes op 04 augustus 2010

Hier is niks illegaals aan jonguh. Help me of ga ergens anders spammen :sealed:

Software downloaden is bij mijn weten toch echt illegaal…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.