5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iTommie

Nieuwsgroepen

Hoi kameraden,

ik ben al heel lang aan het zoeken gegaan naar nieuwsgroepen voor de Mac om spellen /dvd’s te downloaden (van xs4all) Ik heb hier verder geen verstand van! Kan iemand mij hier mee helpen?

Alvast bedankt!
    Tom

Bijdrager
    Sachin
    ”Apple

Hoi kameraden,

ik ben al heel lang aan het zoeken gegaan naar nieuwsgroepen voor de Mac om spellen /dvd’s te downloaden (van xs4all) Ik heb hier verder geen verstand van! Kan iemand mij hier mee helpen?

Alvast bedankt!
    Tom

Hmm… Je zoekt warez ofzo???

Bijdrager
    redmar

feit: dit is weer een verkapte poging om xbox spellen te downloaden waar je al meerdere keer over hebt gepost.

feit: je hebt geen verstand van de kosten en moeite die gemaakt worden bij het maken van een (xbox)spel. Dus het is niet zo heel erg om er geld aan te besteden.

feit: je krijgt er niks van om een keer goed te sparen voor een game, dit zorgt er zelfs voor dat je de game veel beter waardeert.

feit: er zijn een heleboel FAQ’s te vinden op internet over nieuwsgroepen en hun werking. google kan ook wonderen verrichten.

Groeten,

//Redmar

ps. daar komt bij het feit dat je eerst een modchip zal moeten hebben wil je ooit iets illegaals laten draaien op je xbox. Nee, ik heb geen xbox en je hebt een modchip ook nodig om je eigen code op een xbox te laten draaien.

Bijdrager
    Outragemac

Als je met de door jou reeds vele malen getoonde vastberadenheid al die zinloze uren en dagen had gestoken in het lopen van een krantenwijk, in plaats van op het web te zoeken naar warez, was je qua spellen een stuk wijzer geworden dan nu.

Bijdrager
    Mac-ofiel

En daarom gaat ook op deze topic een slotje.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.