10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    b-coz

nieuwsbrief versturen via mailsoftware?

hoi

wij hebben rond de 1000 mails weet er iemand hoe ik al die adressen direct in 1x een nieuwsbrief kan sturen met lay-out die opgemaakt is in html?

nu doe ik dit via thunderbird maar kan maar om de 50 mailadressen sturen vermits men provider dit blokkeert.

ik kan via men webserver mails versturen maar weer blokkeert men provider dit. dus mss een online applicatie?
    maar dan moet ik ook men 1000mails in 1x kunnen importeren!

hoop dat er mij iemand kan helpen!
    thx Bert

Bijdrager
    julesp

Probeer deze eens, echt een super pakket:
    http://www.interspire.com/emailmarketer/

Prijzig, maar is in het illegale wereldje makkelijk te komen.
    Je kan via Gmail proberen die 1000 mailtje te sturen, door de SMTP gegevens over te nemen in je applicatie

Misschien een duidelijkere topic titel? :wink:

Bijdrager
    b-coz

okej merci ga al is beginnen met gmail:)
    topic titel zo beter?

gr Bert

Bijdrager
    roblovemac

zeker handig! als er mensen zijn die nog meer van dit programma’s weten dan hoor ik het graag!

Bijdrager
    1984
    ”julesp”

Prijzig, maar is in het illegale wereldje makkelijk te komen.

Elkaar actief helpen in het vinden of direct downloaden van bestanden/programma’s waar gewoonlijk voor betaald wordt, is niet toegestaan;

Bijdrager
    palahala

Is het nog wel slim om dergelijke software lokaal te draaien? Als veel mensen je e-mail als spam markeren, dan loop je het risico dat je IP adres geblacklist wordt — en dan wordt je gewone mail mogelijk ook geblokkeerd, en heb je misschien zelfs ruzie met je provider.

Bijdrager
    arri

een ‘normale’ gangbare manier is om dit via een mailinglist-software te doen (bv. mailman).
    diverse hosting-boeren bieden dergelijke diensten aan icm webhosting-pakketten.

iedere oplossing om zoiets van lokaal te versturen zal allerlei problemen opleveren.
    bijkomend voordeel van een mailin-list is dat gebruikers de mogelijkheid hebben zichzelf te (un)subscriben.

Bijdrager
    roblovemac

hmm daar zit wat in.
    helaas mogen we hier niet verder over praten op het forum.
    toch ben ik al een tijd druk op zoek naar dit soort programma’s. maar er is er niet 1 die echt gratis is.
    wat begrijpelijk is.

Bijdrager
    Sumar
    Bijdrager
    vanWoods

Maxbulkmailer gebruik ik vaak en werkt prima. Je kan ook aangeven hoeveel emails hij per sessie moet versturen zodat je niet in één keer 2000 emails aan het versturen bent.

Maxbulkmailer

suc6

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.