4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    NoPlasticPhones

Nieuwe YouTube-app onbruikbaar

Hoi iedereen,

Sinds ik de nieuwe YouTube-app geïnstalleerd heb is het bekijken van video’s er niet aangenamer op geworden. Ik vind het nieuwe ontwerp absoluut niet gebruiksvriendelijk en vooral erg onoverzichtelijk. Persoonlijk hoopte ik dat Google met z’n “Material Design” op Android zou blijven, niet dus…

Maar van het ene op het andere moment is de app mogelijk nog minder bruikbaar geworden. Ik opende de app (hij draaide gewoon in de achtergrond) en de 3 belangrijkste knoppen waren verdwenen. Weg ermee. Ik kan enkel nog naar “Home” kijken met “Aanbevolen video’s.” Ik geraak niet meer bij m’n abonnementen, favorieten, geschiedenis, muziek… Niets. Alles is onbereikbaar.

Ik kan dus uitsluitend nog zoeken en naar de suggesties kijken. En dat allemaal uit het niets, plotseling waren die knoppen er niet meer. Opnieuw installeren helpt niet.

Nog iemand met dit probleem? Ik heb een iPhone 6 Plus met iOS 8.4.1.

Bijdrager

Had ik gisteren ook last van. Even de app helemaal afsluiten en opnieuw openen.

Bijdrager
    NoPlasticPhones

Heeft bij mij helaas niet geholpen.

Geblokkeerd
    Lol Lil

Misschien eens updaten, prehistorische besturingssystemen kunnen altijd wat probleempjes geven;-)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.