30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:

Bijdrager
    MacAttack

Nieuwe verslaving

Ik wist niet dat gamen zo verslavend kon zijn. Ik had 3 weken geleden voor de eerste keer een game gekocht (B&W) en vorig weekend heb ik Civ3 gekocht. Sindsdien heb ik niks meer gedaan thuis dan liggen gamen.
    Weet er iemand nog zeer goede gmes in de stijl van Civ3 want ik wil dit weekend weer een nieuwe game gaan kopen:oops:

Master of Orion is nog niet uit geloof ik he?

Bijdrager
    Zout

Warcraft 3 misschien?

Bijdrager
    MacAttack

Ok ik zal die al een keertje proberen. Is The Sims nog aan te raden? of is dat allang voorbijgestreefd?

Bijdrager
    dennis

Sims is altijd wel geinig om te kopen.
    Zijn overal wel skins te downloaden en je bent lekker lang bezig met spelen want het is wel verslavend!!
    Wat ik ook nog een erg leuk spel vind is Deus Ex.
    Alleen mijn CD is beschadigt dus kan Deus Ex niet meer instaleren :cry:
    maar ik vind het in ieder geval heel cool spel!!

Dennis

Bijdrager
    mailking

WarCraft III zal je denk ik wel bevallen….;)

Moderator
    Adriaan Mol

WarCraft III!!:)

Bijdrager
    Dennis K. te H

He hallo,

Wil je gamen DEUS EX[size=24:6ad11b9132][/size:6ad11b9132] rules, zeker met de multiplayerpatch en een redelijk snelle int.verbinding.
    Klein (groot) nadeel is dat hij niet draait op OSX.
    Verder is AoE ook leuk.

succes

gr. DK te H

Bijdrager
    Igor

Warcraft III! Is echt hét spel!

Bijdrager
    Igor

Of Return to castle Wolfenstein!

Bijdrager
    Jesper

Ik zou Warcraft III kopen, het is een vette RPG en je kan de Demo downloaden :D

http://www.warcraft.com/

Bijdrager
    ckuijjer

Ik zit er zelf over te denken om Tropico te gaan kopen (voor mij zelfde punt als bij Warcraft III, downloaden ging nauwelijks). In Tropico speel je de bestuurder annex dictator van een klein eiland en moet je dat draaiende houden, dus een strategisch spel als Civilization III. Muziek schijnt fantastisch te zijn en het is ook lang speelbaar.

Misschien wel een goede tip voor een spel, en voor als je in Nederland woont (misschien Belgie ook wel) de Dixons wil alle Mac spellen (of misschien zelfs alle apparatuur) weg doen waardoor je Tropico met 50% korting kan kopen (ongeveer 35 euro dan, nog duur eigenlijk).

officiele site: http://www.poptop.com/Tropico.htm
    een review: http://www.pcgameworld.com/review.php/id/286/

Bijdrager
    MacMickey

In de zgn God-Games is de Warcraft/Starcraft serie zeer goed. Ook AoE (Age of Empires voor de iets minder gefreakte gamers:wink: ) is een prima spel. Voorlopig kan je dan wat uren vooruit!! Zeker als je zelf ook nog eens levels gaat bouwen etc…
    * Game On!! *

Bijdrager
    MacAttack

Tnx voor al de tips ik ga zeker die demo van warcraft en tropico eens downloaden, dan weet ik wat te kopen zaterdag. Wat deusX betreft, Mijn mac boot al sinds 2001 niet meer in OS9:P

Bijdrager
    MacAttack

OMG ik heb net de demo van WarCraft uitgeprobeerd. Het Lord of the Rings sfeertje stoort me toch niet zo erg als ik gedacht had. Ik heb me net ziek gemeld en hup naar de Apple dealer.:oops: tot volgende week jongens:lol:

Bijdrager
    mailking

Go MacAttack….. run those campaigns

Bijdrager
    dennis

Het Lord of the Rings sfeertje stoort me toch niet zo erg als ik gedacht had.

Sinds wanneer is Lord of the Rings negatief??

En wanneer komt GTA3 voor mac uit??

Dennis

Bijdrager
    MacAttack

Niks mis met Lord of the rings. Ik ben gewoon niet zo verzot op elfen en trollen.

Bijdrager
    dennis

Okay, dan snap ik em weer :wink:
    Vind ik ook niet echt geweldig zelf.
    De zelda serie vind ik wel goed!!
    Vooral De eerste zelda op de Nintendo.
    En Legend of Zelda : Ocarina of Time op N64.
    Maar dat is weer geen Mac:(
    (Roms niet meegerekend dan :wink: )

Dennis

Bijdrager
    MacAttack

Ik wou toch nog iedereen bedanken die me Warcraft III heeft aangeraden. Het enige vervelende aan het spel is dat je jezelf van de computer moet wegslepen om toch maar een paar uurtjes slaap te hebben. Wanneer ik warcraft uit heb (ik zit nog maar in de derde campaign :oops: ) ga ik zeker de andere tips eens checken.

Bijdrager
    mailking

mooi toch.. hahaha trek ten strijde en battle er een eind op los… op naar campain 4

Bijdrager
    Firefly
    ”Igor”

Of Return to castle Wolfenstein!

Mijn lief heeft maandag RtcW geinstalleerd op onze vers
    gearriveerde 17″ i-mac en inderdaad:
    het is een zwaar verslavend spel. We maken nog net geen ruzie wie mag spelen!:lol:

Dat wordt nog wat als UT 2003 uit is!

FF

Bijdrager
    MacMickey

Dan wordt het toch tijd om het ook op een andere Mac nee te zetten en de MP te doen enzo via een spel Deathmatch uit te maken wie de SP mag spelen…*ACHTUNG!!*

Bijdrager
    mailking

en vandaag bij .mac alweer een leuk spelletje kadoo…. Super Nisqually… uiterst verslavend…

Bijdrager
    ganondorg

mensen sinds wanneer hangt er een lotr sfeerthe over wrc 3 en wat heeft dat met rpg’s en god games te maken? je bent gewoon de leider van een troep soldaten en je comandeert ze wat rond. maar je moet wel de expansion hebben hoor anders is ie niet zo leuk.

Bijdrager
    maceddy

Zo, wordt even een draadje van 1,75 jaar oud uit de grond getrokken:P

Vink wel knap;)

Bijdrager
    WebJ
    ”dennis”

En wanneer komt GTA3 voor mac uit??

Nog steeds geen plannen voor.

In navolging op maceddy…

Bijdrager
    Ijope

of halo pc gamers fraggen:P :innocent:

Bijdrager
    Apfel
    ”MacAttack”

Ik wou toch nog iedereen bedanken die me Warcraft III heeft aangeraden. Het enige vervelende aan het spel is dat je jezelf van de computer moet wegslepen om toch maar een paar uurtjes slaap te hebben. Wanneer ik warcraft uit heb (ik zit nog maar in de derde campaign :oops: ) ga ik zeker de andere tips eens checken.

Ik heb veel plezier beleefd aan Starcraft + Brood war vond het leuker dan Warcraft III.
    En het nieuwe expansion pack voor de Sims is ook “fun”. :beret:

Bijdrager
    The Darkgnome

Waarom wel Halo en geen GTA3

Bijdrager
    rbroen

Civ is voor mij ook de grootste bedreiging van mijn sociaal leven. Een spel is nooit twee keer hetzelfde en duurt zelden korter dan 20 uur.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.