12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    ThomasTJ

nieuwe versie Mac OSX

Beste OMT’ers

Wat verwachten en hopen jullie dat er in de nieuwe versie van OSX komt. Moet het simpeler, of juist meer gaan lijken op iOS. Laat het hieronder weten.

Thomas

Bijdrager
    tarun

Eenvoudig en toch verfijnt. Een goed voorbeeld vind ik Apple Mail. Lijkt erg eenvoudig, maar als je er langer mee werkt blijkt het verbluffend goed in elkaar te zitten.

Bijdrager
    Brombeer

Het zou fijn zijn wanneer het volgende OSX weer een echt besturingssysteem wordt en niet primair een etalage voor de AppStore.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ik mis niks, dus als er geen nieuw OS komt vind ik het prima. Als het er wel komt en als het doet wat ik wil koop ik het wel. (Tenzij het niet opeens zo duur wordt als Windows.)

Bijdrager
    KR1275

Het moet vooral weer stabiel voelen, zoals Tiger. Geen gezeur met mappen die steeds anders ingedeeld zijn. In vredesnaam, zet de meest gebruiksvriendelijke Finder ooit, 10.4 weer terug! Desnoods met de nieuwste functies en zonder PPC ballast. iOS niet, alsjeblieft niet, de Dock werkt uitstekend. Launchpad is voldoende voor de liefhebbers. Zie hoe het Windows 8 is vergaan…

Bijdrager
    Athens1

Wat ontevreden!

Bijdrager
    Rholerio

Ben het eens met Richard het mag wel weer wat stabieler aan gaan voelen, als je naar Tiger keek was alles kwa finder veel makkelijker. Voorderst vind ik het nu een erg fijne OSX. Ik vind het persoonlijk wel mooi dat ios tintje.

Bijdrager
    cids

Wat is het nut van dit item…?

Bijdrager
    Verwijder

Ik wil de visuele effecten uit kunnen zetten. Dus geen elastisch gescroll, gestuiter, geschuif, Amerikaans-sjiek leer, geel notitieblok enz.
    Wat ik ook graag wil is een schaalfactor instellen, net alsof ik de resolutie van het scherm verander maar dan scherp.
    Verder zou ik willen dat Cocoa e.a. stabieler en beter gedocumenteerd zijn, het voelt nu alsof het half af is.

Bijdrager
    TheBigZ
    Willemien op 25 januari 2013

Wat ik ook graag wil is een schaalfactor instellen, net alsof ik de resolutie van het scherm verander maar dan scherp.

Resolution Independence support, daar wachten we inderdaad al jaren op voor OS X. Verdubbelen/halveren van de resolutie lukt Apple wel, nu de andere breuken nog.

Bijdrager
    Dutch_Lux

signaal sterkte voor wifi weer regelbaar maken, een beter mail programma en inderdaad een finder met meer overzicht

Inactief
    Anoniem

De look mag het zelfde blijven.
    De feel mag letterlijk verbeterd worden.
    Touch in Mac OSX voor op een touch enabled lijn.

Ik denk dat Apple er langzaam maar zeker naartoe aan het werken is. In kleine iteraties veranderd Mac OSX en de software die kant op.
    De samensmelting met iOS is ook een teken.

En het zijn volgens mij bewust van die kleine stapjes om de gebruikers er aan te kunnen laten wennen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.