11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    giljom

Nieuwe update 10.13.6 macOS High sierra

Sinds ik gisteren de nieuwe update heb gedaan duur het langer om mijn Mac uit slaapstand te halen, iemand een idee.

Moderator
    Night

Al de eerste 4 stappen ondernomen van de Algemene Troubleshoot stappen voor macOS?

Bijdrager
    giljom

Neen nog niet maar voor een leek lijkt het mij toch ingewikkeld , ik ga het morgen proberen, bedankt voor uw antwoord.

Bijdrager
    wil51

ik heb dat ook. Opnieuw opstarten gaat het even goed. Maar daarna weer lang wachten voordat de imac uit de slaapstand komt. En ook bij mij gekomen na de update naar 10.13.6

Moderator
    Night

Ik kan niet zeggen dat mijn iMac traag uit de slaapstand komt na die update. Wat ik echter wel heb gemerkt is dat is sinds de installatie al 2 crashed heb gehad die slaap-gerelateerd waren (This iMac has shut down because of a problem). Voor de update heb ik letterlijk nog nooit crashes gehad.

Bijdrager
    koen

Letterlijk? 🤔

Moderator
    Night

Inderdaad. Nog nooit een OS crash gehad. Wel eens dat apps om willekeurige redenen crashten of een beachball vertoonden, maar macOS zelf? Nee, dat moet al zo lang geleden zijn dat ik me het niet eens meer kan herinneren. Voor de update naar High Sierra draaide ik gewoon op Yosemite. Eigenlijk sinds dag 1. En nooit geen problemen mee gehad.

Bijdrager
    Gitte65

Hier ook hetzelfde probleem na de update van 10.13.6. Mijn iMac (27″ 2011) komt heel traag uit sluimer, lijkt in 1e instantie niet te reageren op indrukken toetsenbord of bewegen muis, maar na een paar seconden wachten komt ie uiteindelijk toch uit sluimer.

Bij mijn MBP (15″ 2017) gaat het uit sluimer komen ook trager dan ik normaal gewend ben, maar wel veel sneller als dat het bij de iMac gebeurd.

Bijdrager
    wil51

NVRAM en SMC resetten helpt niet.

Bijdrager
    giljom

Hallo Gitte,

Ik heb ook nog steeds het zelfde probleem wat u beschrijf, wij zullen niet alleen zijn , dus maar afwachten.

Bijdrager
    wil51

meer mensen hebben er last van

https://discussions.apple.com/thread/8466713

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.