4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Ross

Nieuwe Time Capsule met dual Antenna ervaringen

Ik heb sinds 2 dagen de nieuwe time Capsule.
    Hiervoor heb ik de 1e tc gehad en de airport extreme (N).
    Vreemd genoeg kon ik op beide voorgaande TC en AE kon ik op 5 ghz niet op 1 verdieping lager draadloos ontvangen.
    Wat ik ook heb geprobeerd qua instelling.
    De nieuwe heeft en op 2,4 en op 5 ghz 1 verdieping lager vol ontvangst en op 5ghz zie ik 270Mbit staan. Dus dat is perfect.
    Ik merk echter wel dat het internet trager is op 5ghz dan op 2,4 ghz.
    Weet iemand welke instelling hier verandering in zou kunnen brengen?
    Verder werkt het perfect. Ben blij met de update.

Bijdrager
    Its Showtime

Ik heb helaas geen antwoord op je vraag… Maar ik heb wel een andere vraag aan jou. Ik had hele slechte ervaringen met het bereik van de eerste time capsule, heb je het idee dat dat nu een stuk beter is? Ik vond eigenlijk het bereik van de 1gen Airport Extreme veel beter dan die van time capsule. Ik vroeg me af of dat nu een beetje gelijkwaardig is?

Bijdrager
    Pasav
    ”Ross”

Ik heb sinds 2 dagen de nieuwe time Capsule.
    Hiervoor heb ik de 1e tc gehad en de airport extreme (N).
    Vreemd genoeg kon ik op beide voorgaande TC en AE kon ik op 5 ghz niet op 1 verdieping lager draadloos ontvangen.
    Wat ik ook heb geprobeerd qua instelling.
    De nieuwe heeft en op 2,4 en op 5 ghz 1 verdieping lager vol ontvangst en op 5ghz zie ik 270Mbit staan. Dus dat is perfect.
    Ik merk echter wel dat het internet trager is op 5ghz dan op 2,4 ghz.
    Weet iemand welke instelling hier verandering in zou kunnen brengen?
    Verder werkt het perfect. Ben blij met de update.

Trager in welke zin, probeer eens een speedtest.net meeting te doen … Welke internet snelheid heb je .. ?
    Ik wacht tot de 1 TB TC DB (wow wat een afkortingen) er is . Kan ik mijn Extreme en oude bolletje er uit doen …

Bijdrager
    Ross

Ontvangst in 5ghz is beter. Maar, ik heb al een probleem. Het internet valt soms weg. Dus signaal blijft op volle sterkte staan, maar alles met internet heeft dan geen verbinding. Met 2,4 ghz lijkt het wel goed.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.